کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان:

تغییر مدیرکل ورزش و جوانان صحت ندارد /خانه داماد عروسی است، خانه عروس هیچ خبری نیست / آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد مستقل عمل می‌کند؟

24 اسفند 1400 ساعت 15:36

یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان خبر تغییر مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد و گفت: ما ترک‌ها ضرب المثلی داریم که می‌گوید؛ خانه داماد عروسی است، خانه عروس هیچ خبری نیست. 


یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان خبر تغییر مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد و گفت: ما ترک‌ها ضرب المثلی داریم که می‌گوید؛ خانه داماد عروسی است، خانه عروس هیچ خبری نیست. 
به گزارش کبنا از یاسوج، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد و فردی به نام عین الله دهقان که سابقاً رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده بوده، جایگزین بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شد. کبنانیوز در گفت‌وگو با یکی از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری کرد.
این منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان به خبرنگار کبنانیوز گفت: متأسفانه هر کسی که برای تهران بلیط می‌گیرد و فوری عده‌ای اعلام می‌کنند که آن شخص مدیرکل شده است.
وی افزود: تا این لحظه که من دارم با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیست. قطعاً اگر مدیرکل ورزش و جوانان تغییر پیدا می‌کرد، الان باید ابلاغ وی روی کارتابل موجود می‌بود و من آن را مشاهده می‌کرد. شاید پشت پرده‌ها خبری باشد، اما به طور رسمی و روی کارتابل هیچ حکم و ابلاغی مبنی بر تغییر مدیرکل ورزش این استان نیست.
این منبع آگاه در ادامه گفت: ضرب المثلی هست که می‌گوید؛ خانه داماد عروسی است، خانه عروس هیچ خبری نیست. در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تغییر مدیرکل ورزش و جوانان عده‌ای خوشحال هستند اما حقیقتاً تا این لحظه هیچ خبری در وزارت ورزش و جوانان نیست.
به گزارش کبنا، گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و دانشجویی بیانیه‌های متعددی مبنی بر دخالت نمایندگان در انتصابات صادر کردند و از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستند که جلوی دخالت نمایندگان گرفته شود و همچنین از شورای نگهبان در خواست کردند که به دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها ورود کند. 
آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب مدیران به ویژه مدیرکل حوزه مهم ورزش و جوانان استقلال نماینده عالی دولت را حفظ خواهد کرد یا در اینجا هم تن به خواسته نمایندگان خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

ضرورت رصد کامل نمایندگان از سوی شورای نگهبان؛ دخالت علنی در عزل و نصب‌ها لابی‌گری، زیر پا گذاشتن اصول قانون اساسی و عدم توجه به سخنان رهبر انقلاب است


کد مطلب: 445859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445859/تغییر-مدیرکل-ورزش-جوانان-صحت-ندارد-خانه-داماد-عروسی-عروس-هیچ-خبری-نیست-آیا-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مستقل-عمل-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1