تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۴۵۸۳۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف سه دستگاه رمز ارز غیر مجاز در گچساران

۰
کشف سه دستگاه رمز ارز غیر مجاز در گچساران
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط سه دستگاه ماینر غیرمجاز در گچساران خبر داد.
 به گزارش کبنا نیوز؛جمال معتمدی زاده اظهارداشت: با پیگیری های فنی صورت گرفته، سه دستگاه رمز ارز غیرمجاز در یکی از مَحلات گچساران کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه ماینر‌های غیرمجاز خسارات فراوانی را به شبکه‌های توزیع نیروی برق وارد می‌کنند، خاطرنشان کرد: ناپایداری، نوسانات، سوختن وسایل برقی، بالا بُردن نرخ تلفات انرژی و خسارات به بیت المال از مهمترین معایب استفاده از ماینر‌های غیرمجاز است.
معتمدی زاده تصریح کرد: میزان خسارات وارده ماینر‌های غیرمجاز کشف و ضبط شده روز گذشته ( بیست سوم اسفندماه ) به شبکه‌های توزیع نیروی برق این استان حدود یک میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همه مشترکان برق می خواهیم با رعایت الگو‌های مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت‌های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز را به شماره ۱۲۱، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.
معتمدی زاده بیان کرد: همه تلاش مجموعه صنعت برق، ارایه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته است، اما متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند.
وی گفت: با هدف کاهش پیک بار شبکه، جلوگیری از خاموشی سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، گروه های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و همه نواحی ۹ گانه را رصد می‌کنند.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد، توان مصرفی هر دستگاه شناسایی شده ماینر غیرمجاز را ۲ و ۱۵ دهم کیلووات ذکر و بیان کرد: بخشی از کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز رمزارز با گزارش مردمی و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی، قضائی و پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی انجام می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
1