کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهمئی:

گسترش و تبلیغ نماز و ساماندهی نمازخانه‌ها از اولویت ستاد اقامه نماز است

23 اسفند 1400 ساعت 12:42

حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا موسوی‌منش دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهمئی اظهار داشت: در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز این فریضه واجب الهی در سال گذشته اقدامات موثری انجام شده است.


دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهمئی اظهار داشت: در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز این فریضه واجب الهی در سال گذشته اقدامات موثری انجام شده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالرضا موسوی‌منش، تشکیل جلسات با امام جمعه و مسئولین فرهنگی و برگزاری نشست‌های دانش آموزی باحضور کارشناسان نماز از اقدامات این ستاد بر شمردند.
دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بهمئی انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش جهت اجرای برنامه‌های آموزشی نماز بازدید از مساجد و تهیه گزارش از کمبودها و نواقص مساجد و نمازخانه‌ها را از دیگر برنامه‌های ستاد شهرستان نام بردند.
حجت‌الاسلام‌ موسوی‌منش بیان کرد: حضور در ادارات و نهادها و تصحیح نماز، برگزاری مسابقه عترت و نماز، نماز و حجاب و تشویق دانش‌آموزان و جوانان به نماز، جلسات پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌ها بودند.
وی آموزش خانواده‌ها و تبلیغ چهره به چهره نماز را موفق‌ترین برنامه اصولی ستاد برشمردند و برای سال جدید ویژه برنامه‌های بهتر از سال گذشته در نظر گرفتند.


کد مطلب: 445803

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445803/گسترش-تبلیغ-نماز-ساماندهی-نمازخانه-ها-اولویت-ستاد-اقامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1