کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی صادر شد

پیام تبریک رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهمئی در پی انتصاب سرهنگ پیوست به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد

19 اسفند 1400 ساعت 21:49

سروان سید علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پیوست به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.


 سروان سیدعلی نقی فخرایی‌منش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پیوست به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
 پیام وی به شرح زیر می‌باشد:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 ریاست محترم پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد جناب سرهنگ جابر پیوست
 با سلام و احترام؛
 خدمت بی منت به مردمی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می‌کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده‌اید، انتصاب به جا و شایسته جنابعالی که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های بر جسته شما می‌باشد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه شما را در این مسئولیت خطیر خواستارم.
 و جا دارد از اعتماد سردار  مصطفایی فرمانده انتظامی استان در پی انتصاب سرهنگ پیوست به سمت پلیس راهنمایی و رانندگی استان تقدیر و تشکر ویژه کرد.
 که در پایان جا دارد از زحمات چندین ساله سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر می‌کنم و به ایشان در پی انتصاب وی به سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تبریک عرض می‌کنم.
 سروان سیدعلی نقی فخرایی‌منش
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی
 


کد مطلب: 445651

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445651/پیام-تبریک-رئیس-پلیس-راهنمایی-رانندگی-بهمئی-پی-انتصاب-سرهنگ-پیوست-سمت-ریاست-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1