کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بهمئی:

جشن نیکوکاری در بهمئی با شعار «عیدی برای همه» برپا شد

17 اسفند 1400 ساعت 1:02

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند برپا شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند برپا شده است.
رسول جهاندیده بیان کرد: در جشن‌نیکوکاری امسال ۲ پایگاه سیار و ۲ پایگاه ثابت بهمئی کمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان را دریافت می‌کنند.
رئیس کمیته امداد بهمئی با اشاره به اینکه پایگاه‌های ثابت در مناطقی اعم از شهر راه‌اندازی شده، تصریح کرد: پایگاه‌های سیار در مناطقی مانند مطب پزشکان یا روستاهای پرجمعیت و خارج از شهرستان دایر شده است.
وی عنوان کرد: هرساله این جشن با هدف کمک به نیازمندان برگزار و مردم خیر این شهرستان با اهدای مبالغ نقدی و غیر نقدی در این کار خداپسندانه شرکت می کنند.
جهاندیده گفت: نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس و برپایی پایگاه های نیکوکاری در آموزشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های جشن‌نیکوکاری به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان است.
رئیس کمیته امداد بهمئی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این جشن با شماره گیری کد دستوری #۰۷۴۵۸۸۷۷ و یا از طریق شماره کارت 6037997950026592 کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.
جهاندیده بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته افزون بر ۲ میلیارد ریال از سوی شهروندان برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.






کد مطلب: 445531

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445531/جشن-نیکوکاری-بهمئی-شعار-عیدی-همه-برپا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1