کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کبنا

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات گسترده درآزمون پتروشیمی گچساران

13 اسفند 1400 ساعت 8:45

گزارش های ما نشان می دهد آزمون سالم برگزار نشده است، جمع کثیری از داوطلبین و شرکت کنندگان به آزمون معترض هستند


بعداز انتشار خبر« تخلفات گسترده در آزمون پتروشیمی گچساران» از پایگاه خبری کبنانیوز و در پی آن رفتار ناشیانه و زشت مدیر اجرایی غیر بومی پتروشیمی گچساران(جلوگیری از ورود خبرنگار کبنانیوز به پتروشیمی)که بعد مشخص شد علت جلوگیری از ورود خبرنگارکبنا به سایت پتروشیمی انتشار خبرفوق بوده است هرچند که بعد از این اتفاق مدیرعامل پتروشیمی گچساران با عذرخواهی از خبرنگاران و تذکر به مدیر اجرایی سایت پتروشیمی به پایان رسید.
قابل ذکر است  که این اتفاق خللی در رسالت پایگاه خبری کبنانیوز ایجاد نخواهد کرد ما فریاد تظلم خواهی جوانان شهر محروم و نفت خیز گچساران را انعکاس خواهیم داد.
 ما همانطوری که پل ارتباطی مردم و مسئولان هستیم و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را انعکاس می دهیم و همچنین در کنار مردم و صدای مردم هم می باشیم.
بعداز انتشار این خبر، جمع کثیری از جوانان و همشهریان گچسارانی با تماس های مکرر از پایگاه خبری کبنانیور تشکر و قدردانی کردند.
در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گچساران با مطرح کردن این سوال؛که تخلفات گسترده در آزمون پتروشیمی رخ داده است شما چه اقداماتی برای این موضوع انجام داده اید؟
سیدعلی احمدزاده به کبنانیوز گفت: ما در این خصوص برای هلدینگ خلیج فارس نامه ای زده ایم و درخواست ابطال آزمون را داده ایم.
احمدزاده عنوان کرد: گزارش های ما نشان می دهد آزمون سالم برگزار نشده است، جمع کثیری از داوطلبین و شرکت کنندگان به آزمون معترض هستند.
گزارش ها موثق است و نشان می دهد که متاسفانه مراقبین آزمون مراقبت های لازم را انجام نداده اندو آزمون دچار مشکلات اساسی و مبنایست.
ما در خواست ابطال آزمون و برگزاری آن زیر نظر سازمان سنجش وتحت نظارت ها و مراقبت های لازم برگزار شود.
من امروز شنیدم که نتایج آزمون را اعلام کردند باید ببنیم آقای عسکری رئیس هلدینگ خلیج فارس چه تصمیمی میگیرند.
احمدزاده در پایان گفت: بهرحال ما به نحوه برگزاری آزمون معترض هستیم فکر می کنیم حقوق داوطلبین رعایت نشده پس این آزمون ابطال شود و آزمونی سالم بدون عیب و ایراد زیر نظر سازمان سنجش وبا نظارت استانی و شهرستانی و با مراقبت ویژه هلدینگ خلیج فارس برگزار شود تا حق کسی ضایع نشود.
 
 
 


کد مطلب: 445371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445371/واکنش-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تخلفات-گسترده-درآزمون-پتروشیمی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1