تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۴۵۳۰۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

ذوب آهن اصفهان اسیر پسران خائیز / صعود نوجوان هندبال فرازبام خائیز دهدشت به جمع چهار تیم برتر کشور

۱
ذوب آهن اصفهان اسیر پسران خائیز / صعود نوجوان هندبال فرازبام خائیز دهدشت به جمع چهار تیم برتر کشور
کبنا ؛
نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت با شکست ذوب آهن اصفهان به دور بعدی قهرمانی نوجوانان ایران راه یافتند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، از صبح امروز چهارشنبه  ۱۱اسفند ۱۴۰۰مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان ایران در گچساران با برگزاری چهار دیدار حساس در حال پیگیری است.
از ساعت ده صبح در سالن شهدای پد خندق تیم مدعی فرازبام خائیز خائیز دهدشت مدافع عنوان قهرمانی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و موفق شد با نتیجه ۲۸به۱۸ حریف خود را شکست داده و راهی مرحله بعدی شد.
نیمه اول با نتیجه ۹به ۸ به سود فزازبام حائیز به پایان رسید.
فرازبام خائیز ول‌کن اصفهانی‌ها نیست و به نظر شکست‌های سریالی نمایندگان هندبال اصفهان در رده‌های سنی مقابل نماینده دهدشت همچنان ادامه دارد.


مجید پارسایی در کنار مدیریت مجموعه فرازبام در کنار آزاد منجیری ریزترین نکات تاکتیکی به بازیکنان نوجوان خود گوشزد می‌کند‌.
مهدی آزاد یک رکورد عجیب در هندبال ایران دارد که کمتر بدان پرداخته شد؛ وی در پنج رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان با فرازبام خائیز دهدشت و در رده بزرگسالان با شهید شاملی کازرون در سال ۱۴۰۰ قهرمان ایران شد.
این دومین میزبانی مهم هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۴۰۰ است قهرمانی جوانان ایران در یاسوج و این بار قهرمانی نوجوانان ایران در گچساران ؛ اتفاق خوبی که برای توسعه و پیشرفت ورزش هندبال در استان مهم است.
دفاع تیمی بر پایه تاکتیک خاص راهبرد مشخص تیم های فرازبام خائیز است به گونه ای که به سختی گل میخوردند و این نکته وقتی جالب میشود که به ندرت از گوش ها گل دریافت می‌کنند.
مجید پارسایی و ایجاد شوک های گاه و بی گاه به سبک مربیان فوتبال به بازیکنان نوجوان خود برای ایجاد حس برتری و بازی محکم نکته جالب تر این بازی بود.


نوجوانان فرازبام خائیز دهدشت فردا برای رفتن به فینال با حریف خود رقابت خواهند کرد.
دکتر امید کاظمی پزشک تیم فرازبام خائیز شاید خاص ترین چهره نیمکت دهدشتی هاست ؛ هم پزشکی بلد است و در نقش هوادار و گاهی نکات فنی بیان میکند.
فرازبامی‌های دهدشت حرکت رو به رشد خود را نه تنها متوقف نکرده که با سرعت بخشیدن به روند موفقیت خود چشم به افق های بلندتری دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1