کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شهردار باشت به دلایل نامعلوم کنار رفت / تاجگردون: من جریان شما را اصلاً درک نمی‌کنم ولی خسته نباشید

7 اسفند 1400 ساعت 21:42

لطف الله موسوی شهردار باشت به دلایل نامعلوم از مسئولیتش کنار گذاشته شد و او به رسانه‌ها قول داده بود که دلیل رفتنش از شهرداری را برای مردم توضیح دهد. غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه اینستاگرامش به کنار گذاشتن ناگهانی شهردار باشت واکنش نشان داد


لطف الله موسوی شهردار باشت به دلایل نامعلوم از مسئولیتش کنار گذاشته شد و او به رسانه‌ها قول داده بود که دلیل رفتنش از شهرداری را برای مردم توضیح دهد. غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه اینستاگرامش به کنار گذاشتن ناگهانی شهردار باشت واکنش نشان داد و نوشت:
شهردار باشت آقای موسوی کنار گذاشته شد. نمی‌دانم دلیلش چیست؟ ولی قطعاً نپسندیدند خواستم به ایشان خسته نباشید بگم و یک خاطره تعریف کنم ایشان اصولگرا و مسئول ستاد رقیب من و کاندیدای اصولگرایان بود. شورای شهر که عمدتاً از هم طیفانش بودند او را که سابقه اجرایی نداشت انتخاب و اعلام کردند و با خودشان اینگونه فکر کردند حتماً تاجگردون با توجه به ارتباطاتش نمی‌گذارد او تأیید شود و برخی از این آقایان وارد مذاکره شدند که او را رد کنند و ما کسان دیگری معرفی می‌کنیم و چه بسا من هم راضی شوم افرادی هم معرفی کردند که لازم به بیان اسم‌شان نیست. خدمتشان عرض کردم با تمام تلاشم کمک خواهم کرد هم تأیید شود و هم شهردار موفقی شود و خط و ربطش هم مهم نیست که انصافاً هم این شد. کار تا جایی پیش رفت که یکی از آقایان که اکنون از مسئولین می‌باشد با استاندار وقت تماس گرفت تأیید نکنید این کاندیدای اصلی ما نیست. استاندار هم کار خودش را انجام داد خواستم بگم برای برخی خط و ربط مهم نیست. مهم این است کی بتواند کاملاً در اختیارشان باشد. چیزی که این روزها به وفور پیدا می‌شود و متاسفانه همه قواعد اخلاقی و سیاسی و اجتماعی به هم ریخته.
جناب موسوی من که جریان شما را اصلاً نمی‌توانم درک کنم ولی واقعاً خسته نباشید و کارت خوب بود.


کد مطلب: 445133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445133/شهردار-باشت-دلایل-نامعلوم-کنار-رفت-تاجگردون-جریان-اصلا-درک-نمی-کنم-ولی-خسته-نباشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1