کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مضحکه سوپراستار اینستاگرامی در امارات

6 اسفند 1400 ساعت 23:03

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است.


ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است.
ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است.
دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالنO2 برگزار شود اما این دو نفر که در دوبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که موفق نشد فورد را به زمین بزند.

پس از درگیری مختصری که روی زمین داشتند برای دومین بار سرپا کار را آغاز کردند و این بار فورد بود با ضربه‌ای باعث شد که غریبی به زمین بیفتد.
نبود اقدامات امنیتی کافی باعث شد افرادی که در حال فیلم‌برداری از این تقابل بودند وارد مهلکه شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.
نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.
 
این از اخرین تصویرسازی های مجازی برای سجاد غریبی است که حالا با انتشار ویدئوی درگیری اش با مارتین فورد مشخص شده که همه این تصاویر کار دست فتوشاپ کاران عزیز بوده است!
رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.
فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.
سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.
فورد پیش از این به میرر گفت:«من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»
هالک ایرانی فتوشاپی بیش نبود!


کد مطلب: 445084

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445084/مضحکه-سوپراستار-اینستاگرامی-امارات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1