کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو شورای شهر سی سخت در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

3 نماینده مجلس، 6 استاندار، 7 فرماندار، 8 مدیرکل در کهگیلویه و بویراحمد عوض شد، 300 متر جاده سی سخت ساخته نشد

3 اسفند 1400 ساعت 13:06

عضو شورای شهر سی سخت در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار به تشریح مشکلات شهر سی سخت پرداخت.


عضو شورای شهر سی سخت در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار به تشریح مشکلات شهر سی سخت پرداخت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنیه (3 اسفندماه 1400) ناصر رهامی در نشست اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان، در خصوص مشکلات آب شهر سی سخت، گفت: آب سی سخت بطور مستقیم از سرچشمه به منازل می‌رسد، هیچگونه تصفیه کننده‌ای ندارد، اکثر مردم سی سخت و روستاهای اطراف از ناراحتی‌های کلیوی رنج می‌برند.
وی گفت: دستگاه‌های دیالیز خریداری شده، ساختمان آماده است و ما در تعجب هستیم که چطور هنوز دستگاه دیالیز نصب نشده است.
رهامی در خصوص جایگاه سی ان جی پاتاوه، بیان کرد: با توجه به اینکه پاتاوه شاهراه ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد است و تنها جایگاه سیان جی آن که بیش از 9 سال است که آماده راه اندازی است، تاکنون اجازه راه اندازی نداده‌اند، ممنون می‌شویم که در دستور کار قرار گیرد.
رهامی اظهار کرد: 300 متر جاده ارتباطی یاسوج اصفهان به سی سخت که از روستاهای کریک و بیارم می‌گذرد، از سال 82 تاکنون 3 نماینده مجلس، 6 استاندار، 7 فرماندار، 8 مدیرکل راه و شهرسازی تغییر کرده ولی این 300 متر ساخته نشده است.
وی بیان کرد: 96 میلیارد به شهرداری سی سخت اختصاص یافته که 45 میلیارد آن برای آسفالت و معابر شهر سی سخت اختصاص یافته است، ولی اگر اداره آب و فاضلاب عملیات فاضلاب شهری را انجام ندهد، عملاً آسفالت کردن معابر، هدر رفتن پول بیت المال است.
رهامی اظهار کرد: در جریان تخصیص اعتبارات تکمیلی به خانه‌های سی سخت، که 50 میلیون به خانه‌های شهری و 40 میلیون به منازل روستایی تخصیص دادید، متأسفانه برخی از بانک‌ها یک حکومت خودمختار دارند و اصلاً حاضر نیستند که برای مردم تشکیل پرونده بدهند.
رهامی بیان کرد: بعد از زلزله هیچگونه تسهیلات تولیدی، کشاورزی و صنعتی به واحدهای تولیدی و کشاورزی، صنعتی تخصیص داده نشده، میلیاردها خسارت به آنها زده شده است.

وی گفت: انتظار داریم ماده 54 قانون جنگل‌ها و مراتع در دستور کار قرار بگیرد، انتظار داریم جهت مرتفع نمودن مشکلات نهایت همکاری صورت بگیرد.
رهامی اظهار کرد: سال 90 مجوز بیمارستان لیکک، باشت و سی سخت صادر شد، اما هنوز شروع به کار پروژه سی سخت صورت نگرفته است.
وی گفت: بیمارستان پاتاوه نیز هنوز هیچ کاری برای این پروژه انجام نگرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن نماینده شهرستان دنا در شورای اسلامی استان در خصوص «تشکیل پرونده بانک‌ها و تخصیص تسهیلات به منازل شهری و روستایی سی سخت» گفت: هنوز تشریفات این موضوع انجام نشده، باید مصوبه هیئت دولت صادر شود.
وی همچنین در خصوص بیمارستان‌های شهر سی سخت و پاتاوه و جایگاه‌های سوخت دنا توضیحاتی ارائه داد.


کد مطلب: 444971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444971/3-نماینده-مجلس-6-استاندار-7-فرماندار-8-مدیرکل-کهگیلویه-بویراحمد-عوض-300-متر-جاده-سی-سخت-ساخته-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1