کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تصادف خودروی حامل افاغنه در محور یاسوج به اصفهان

29 بهمن 1400 ساعت 16:19

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.


مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز جمعه (29 بهمن ماه 1400) جهانبخش وحدت نژاد اظهار کرد: در این حادثه رانندگی که حوالی ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر در محدوده روستای تنگ سریز و در محور یاسوج _ اصفهان رخ داد، 8 نفر مصدوم شدند.
وحدت نژاد با بیان اینکه «بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ جاده ای پاتاوه، شهری پاتاوه، دشت بازار، چیتاب و شهرک صنعتی به محل تصادف اعزام‌ شدند» اظهار کرد: اولین امبولانس ۲ دقیقه بعد از دریافت گزارش حادثه، بر بالین مصدومان حاضر شد.
وی گفت: ۸ نفر مصدوم توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
مسافرکشی تبعه افغانی در کشور، طی ماه های اخیر مصدومیت های زیادی برجای گذاشته که حاکی از عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حمل مسافر بیش از حد دارد، امروز در شهر جیرفت کرمان تصادف خودروی حامل افاغنه 6 مصدوم و 3 کشته برجای گذاشت، همچنین در هفته ای که گذشت، روز شنبه در پی برخورد خودروی پراید و پژو پارس در محور "یاسوج- اصفهان" یک نفر فوت و ۱۲ نفر مصدوم شد، که از این ۱۲ مصدوم یک نفر راننده خودرو پراید بود و ۱۱ نفر اتباع افغانستانی سرنشین پژو پارس بودند.


کد مطلب: 444849

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444849/تصادف-خودروی-حامل-افاغنه-محور-یاسوج-اصفهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1