کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گردهمایی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

روشنفکر: دخالت نمایندگان در انتصابات حرف نادرستی است / استاندار کهگیلویه و بویراحمد مستقل تصمیم می‌گیرند!

28 بهمن 1400 ساعت 1:34

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت؛ مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد. دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند حرف نادرستی است و قطعاً استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه‌ها مستقل تصمیم می‌گیرند.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت؛ نصایح ائمه جمعه چراغ راه مردم و مسؤلان است.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی در جهاد تبیین است.
 نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ائمه جمعه در مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند و دارند عنوان کرد: امام جمعه در هر شهرستان و منطقه محور وحدت همه جریان‌هایی است که دل در گروه انقلاب و حل مشکلات مردم دارند.
 وی پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی در نماز جمعه را یادآور شد وگفت: دولت و مجلس همدل و همصدا برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بالاخص اقتصاد و فرهنگ گام برمی دارند.
 نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه است که با نفوذ کلام ائمه جمعه و فرهنگسازی و مطالبه گری از مسئولان می‌توان درآسیب شناسی مسائل و رسیدن به شرایط مطلوب گام برداشت.
 روشنفکر به بیان گزارشی از فعالیتهای خویش در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه استان، پیگیری و تخصیص اعتبار به جاده پاتاوه دهدشت، پیگیری و اخذ ۴۹۵ میلیارد تومان بودجه تحت عنوان محرومیت زدایی، پیگیری اعتبار سد تنگ سرخ و پیشرفت حدود ۴۰ درصدی آن و گازرسانی به زیلایی و مناطق محروم و دور افتاده با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مسؤلان استانی را بخشی از این اقدامات ذکر کرد.

 وی افزود: تلاش کردیم در مجلس صدای مردم باشیم و در یک سال و اندی اخیر بسیاری از وزرا و معاونان وزرا و نمایندگان کمیسیون‌های مختلف را جهت کمک و آشنایی برای رفع مشکلات مردم به استان سفر کردند.
 وی توجه خاص به زلزله شهرستان دنا را یادآور شد و گفت: اعتبارات خوبی در بخشهای مختلف را برای کمک به مردم پیگیری کردیم و برای سه سال مجوز ۵ درصد کنکور را برای دانش آموزان عزیز این منطقه اخذ کردیم.
 وی از همدلی خوب بین نمایندگان استان در مجلس با استاندار برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
 روشنفکر در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز گفت: استاندار با هر سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد مشورت می‌کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.
 وی گفت: مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد و دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند حرف نادرستی است و قطعاً استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه‌ها مستقل تصمیم می‌گیرند.
 گفتنی است؛ ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از دغدغه‌های خویش را راجع به مسائل استان مطرح کردند و از تلاشها و پیگیری مجدانه نمایندگان در مجلس برای کاهش آلام و دردهای مردم تشکر و قدردانی کردند.
توجه به نیروهای توانمند، جوان، باانگیزه، انقلابی و دغدغه مند دین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را در این جلسه نیز مورد تاکید قرار دادند.


کد مطلب: 444805

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444805/روشنفکر-دخالت-نمایندگان-انتصابات-حرف-نادرستی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مستقل-تصمیم-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1