تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۴۴۶۹۵
پنجمین کاروان خدمات‌رسانی و جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان لنده؛

ستاد پای درد دل مردم «عروه» لنده ( + تصاویر )

۲
۰
ستاد پای درد دل مردم «عروه» لنده ( + تصاویر )
کبنا ؛
شایان نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد: هدف ما در راه‌اندازی این کاروان‌ها، خدمات‌رسانی مستقیم به مردم است؛ ما مسئولین باید خدمت مردم برسیم. چرا که شاید این مردم مشکلاتی داشته باشند و نتوانند پیگیری کنند.
به گزارش کبنا، پنجمین کاروان خدمات‌رسانی و جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با 22 بهمن ماه 1400 به روستای عروه در شهرستان لنده صورت گرفت. این روستا از مسیر و جاده‌ی بسیار نامطلوبی برخوردار است که همین امر مشکلات زیادی را برای اهالی آن پدید آورده است. در همین راستا دسترسی ساکنان روستای عروه به بسیاری از خدمات محدود شده است.
با این وجود، ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت شایان نادری همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به این روستا سفر کردند و مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده نمودند. ستاد اجرایی فرمان امام در این کاروان خدمات‌رسانی، کاروان سلامت دام و رزمایش‌هایی در حوزه سلامت، معیشتی، آموزشی و بهداشتی داشتند و از نزدیک پای درد دل اهالی روستای عروه نشستند.

نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن چیزی که ما مشاهده کردیم این است که راه ارتباطی روستا، مشکل اصلی است؛ اگر مشکل راه ارتباطی حل شود، بسیاری از این مسائل نیز حل می‌شود.
وی افزود: آن چیزی که هدف ما در راه‌اندازی این کاروان‌ها می‌باشد، خدمات‌رسانی مستقیم به مردم است. نادری افزود: انشاالله این حضور برکتی که برای این مناطق دارد، این است که مشکلات این مناطق دیده می‎‌شود.
وی اضافه کرد: ما مسئولین باید خدمت مردم برسیم. شاید این مردم مشکلاتی داشته باشند و نتوانند پیگیری کنند. پس ما مسئولین باید به خدمت مردم برسیم.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این روستا پتانسیل خوبی در حوزه دامداری و باغداری دارد. باید با مشوق‌هایی به این خانواده‌ها داده می‌شود تا این حوزه هم کارهای خوبی صورت گیرد.









نام شما

آدرس ايميل شما

طاهر
Romania
درود بر دکتر نادری جوان انقلابی وعدالتخواه. خسته نباشید .قطعا مشکلات عدیده استان با پشت میزنشبنی حل نمیشود و دیگر مدیران نیز باید به میان مردم بروند وکار ها را جهادی پیش ببرند
محمود رخ افروز
United States
درودبر دکترنادری عزیز و‌ مجاهد سازندگی
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1