کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کشف بیش از 65 هزار انواع مواد محترقه قاچاق در کهگيلويه

24 بهمن 1400 ساعت 13:28

سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از کشف 65 هزار و400 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و قاچاق در اين شهرستان خبر داد.


سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از کشف 65 هزار و400 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰) سرهنگ " علي مسعودجو" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي دریافت خبری مبني بر تهيه و توزيع مواد محترقه غيرمجاز توسط چند نفر از کسبه در سطح شهرستان کهگیلویه ، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين شهرستان قرارگرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي محل نگهداري مواد محترقه شده و با هماهنگي مقام قضائي جهت بازرسي به محل اعزام شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: مأموران در بازرسي از مغازه هاي مورد نظر تعداد 65 هزار 400 عدد  انواع مواد محترقه غيرمجاز و قاچاق کشف و ضبط و 6 نفر متهم را در این راستا دستگیر کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، در پایان از خانواده ها خواست: با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير پيشگيري کنند.


کد مطلب: 444682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444682/کشف-بیش-65-هزار-انواع-مواد-محترقه-قاچاق-کهگيلويه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1