تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۴۳۱۲
در حاشیه بازدید فرماندار گچساران از دهستان امامزاده جعفر

درخواست عضو شورای اسلامی دهستان امامزاده جعفر از فرماندار گچساران

۳
۲
درخواست عضو شورای اسلامی دهستان امامزاده جعفر از فرماندار گچساران
کبنا ؛به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی میز خدمت با حضور فرماندار گچساران و جمعی از مدیران ادارات در دهستان امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.
در این آیین عضو شورای اسلامی دهستان امامزاده جعفر(ع) به پاره ای از مشکلات دهستان اشاره و توجه بیشترمسئولان را خواستار شد.
افشین جمشیدی فر در ابتدا به مشکل ۱۰ساله ارتقاء امامزاده جعفر از دهستان به بخش اشاره کرده و اظهار کرد: غریب به ده سال از وعده شهر شدن امامزاده جعفر میگذرد اما متاسفانه تمامی شعارها در حد وعده های محقق نشده باقی مانده است و هیچ زیر ساخت قابل قبولی در این منطقه ایجاد نشد ه است ، بطوریکه امامزاده جعفر از شهر شدن فقط نام ان را یدک میکشد و این  در حالیست که هر ساله شاهد ارتقاء مناطق مخطلف در کهگیلویه و بویر احمد هستیم که تحولات هم در انها چشم گیر است.
جمشیدی فر با اشاره به اینکه فضای موجود در این منطقه به هیچ وجه در شأن امامزاده جعفر نیست خواستار اهتمام بیشتر مجموعه فرمانداری و استانداری برای پیشرفت این منطقه شد.
وی در ادامه  به معضل بی آبی در بخش کشاورزی این منطقه اشاره کرد و افزود :ابر پروژه آبرسانی به دشت آبدالان برای رفع مشکل تامین اب کشاورزان بوده اما شاهد ان هستیم که بخاطر بی تدبیری در رفع مشکل فنی پمپهای خط انتقال این کشاورز است که متضرر میشود و رونق از زندگی کشاورز رخت بر بسته است و این اتفاق در حالی رخ میدهد که معیشت و  زندگی هفتاد در صد مردم این دیار به کشاورزی گره خورده است.
عضو شورای اسلامی دهستان امام زاده جعفر(ع) در پایان گریزی به معضل بیکاری جوانان در این منطقه زد و عنوان داشت:  با ایجاد زیر ساختهای مربوط به کشاورزی هم معضل بیکاری رفع میشود و هم از خام فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری خواهد شد که این امر حمایت مجموعه فرمانداری در صدور مجوز به بانکها در اعطای تسهیلات به جوانان را میطلبد.
در ادامه روانبخش دیهیمی خوب دیهیم فرماندار گچساران با بیان اینگه نود درصد کارها برای ارتقاء امامزاده جعفر به شهر شدن انجام شده ابراز امیدواری کرد که با پیگیریهای فرمانداری بزودی شاهد این اتفاق مهم خواهیم بود
 
نام شما

آدرس ايميل شما

افشین جمشیدی فر
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با شناختی که از فرماندار پر تلاش و پاک دست داریم شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود
حاج محمد
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله و تشکر از پیگیری شما اعضای شورای امامزاده جعفر 🙏🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
آبرسانی دشت لیشتر
دشت لیشتر
به فراموشی سپرده شد
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1