کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

پیام تبریک مدیر منابع آب کهگیلویه،چرام و لنده به مناسبت ایام الله دهه فجر

14 بهمن 1400 ساعت 19:52

مدیر منابع آب کهگیلویه،چرام و لنده با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، در متن پیامی دهه ی فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.


مدیر منابع اب کهگیلویه،چرام و لنده  با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، در متن پیامی دهه ی فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام تبریک سید هادی خاضعی به این شرح است:
دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.
دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.
دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود، انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرزوبوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.
در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه پایتخت شور و شعور حسینی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.


کد مطلب: 444273

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444273/پیام-تبریک-مدیر-منابع-آب-کهگیلویه-چرام-لنده-مناسبت-ایام-الله-دهه-فجر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1