تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۴۱۶۱
در آیین تکریم و معارفه معارفه های امروز چرام

خادمی:اصلاح طلبی را جریان اصیل انقلاب می دانم/تمام توان خود را صادقانه برای خدمت به کارگرفتم/محدودیت های فراوانی برای خدمت به مردم داشتم

۱
۰
خادمی:اصلاح طلبی را جریان اصیل انقلاب می دانم/تمام توان خود را صادقانه برای خدمت به کارگرفتم/محدودیت های فراوانی برای خدمت به مردم داشتم
کبنا ؛خادمی معاون سابق فرمانداری چرام :اصلاح طلبی را جریان اصیل انقلاب می دانم.

آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام امروز (۱۱بهمن ۱۴۰۰)با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری چرام برگزار شد.
 
سرتیپ خادمی معاون سابق برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام در دولت تدبیر و امید در ابتدای این جلسه گفت :خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که قرار است در این جلسه مسئولیتی از دوش اینجانب برداشته شود، چرا که ما همه در برابر خداوند متعال مسئولیت داریم تا از قید بندگی برای هر آنچه غیر خدا باشد رها باشیم.
وی افزود: علاوه بر این همان طور که همگان مستحضرید از نشانه های بندگی خداوند برای کسانی که در مقام مسئولیت هستند ، خدمت به بندگان خداست. 
 
خادمی گفت :بندگانی که خداوند آنان را صاحبِ حق و آزاد آفریده است، آنان که شایسته برخورداری از منابع مادی و معنویِ در خور و شان هستند.
کسانی که آسایش وآرامش در زندگی حق مسلم آنان است ۰ ما مسئولین در برابر خداوند سبحان و دربرابر اشرف مخلوقاتش یعنی مردمِ و بخصوص ملت سرافراز ایران مسئولیت داریم، وی افزود:در برابر خون پاک شهدا،جانبازان، آزادگان و خانوادهای محترمشان که با صبر و شکیبایی در کنار این انقلاب و نظام ماندند مسئولیت داریم.
 
وی با اشاره به اینکه ما در برابر ملت ایران مسئولیت داریم، ملتِ سرفرازی که تاکنون در بحران ها و مشکلات مقاومت کردند و خویشتن داری به خرج داده اند.
 
 همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند صاحبان اصلی انقلاب و ایران مردم هستند، در واقع مردم هستند که ولی نعمتان مایند.
 
خادمی با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی خزعبلاتی از گوشه و کنار می‌شنویم که عده ای می گویند اگر می خواهید مشکلات را تحمل نکنید از ایران برویدبیان کرد: در صورتی که آنهایی که اینگونه سخن می رانند نه تنها جایگاهی نزد مردم ندارند که حاکمیت نیز مواضع آنها را به کرات ودفعات نفی کرده است۰
وی افزود:بنابراین ما خدمتگذاران مردم، مسئولیت های سنگینی بر دوش داریم ۰ امیدوارم که در عرصه بین المللی دولت جدید پیام صلح جویی ، امنیت خواهی و استقلال طلبی کشور را که از آرمانهای بلند انقلابِ مقدس و اسلامی مردم ایران هست را با تدبیر پیش بگیرد و راه تعامل با جهان را که پیش از این هموار و مسطح شده است با درایت و توجه به واقعیات و منافع ملی طی نماید.
 
 خادمی معاون سابق عمرانی فرمانداری چرام گفت : اگر چه براین باورم که در طول مدتی که درمنصب معاون برنامه‌ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام خدمت نموده ام تمام توان خود را صادقانه بکار گرفته ومدعی هستم که فعالیت‌های زیادی انجام شده است ،اما براین باورم که این تلاشها وخدمات در مقابل خون شهدا و تحمل شکیبایی خانواده‌های آنان و فداکاری‌های مردم شهرستان چرام بسیار ناچیز است. 
 ولی اینجانب این خدمت را سرمایه ای ارزشمند برای خود دانسته و به آن افتخار می‌کنم.
 
خادمی تاکید کرد:امروز ودراین نشست بر خود می بالم که با وفاداری تام وتمام به جریان فکری خود(اصلاح طلبی ) که آن را جریان اصیل انقلاب میدانم باید بگویم همه ی کسانی که اینجانب را می شناسند از همفکر و غیرهمفکر میدانند که بسیار خستگی ناپذیر و عاشق خدمت به مردم هستم، 
خادمی بیان کرد:اما متاسفانه محدودیت‌های فراوانی برای خدمت به مردم در جایگاه خودم داشتم و عده ای نگذاشتند(کنایه به محدودیت هابی که هادی فتاحی اصل فرماندار وقت برای وی بوجود آورد و امضا وی را در سیستم قفل کرد) من از حداکثر توانم برای خدمت به این مردم استفاده نمایم، چرایی آن را نمیدانم و نمیخواهم در این شرایط ذهن مردم را به آن مشغول نمایم اما خوشحالم و اطمینان دارم مردم به همه چیز پی خواهند برد.
 
وی افزود: در طول این مدت دوستان غیرهمفکر و همفکر زیادی درکنارم بودند لازم می بینم از همه ی آنها علی الخصوص به نمایندگی از همفکرانم از دو انسان ارزشمند و سرمایه انسانی استان و کشورم آقایان دکتر لاهوتی ودکتر کامرانی که با مشاوره ها و راهنمایی ها و پیشنهاداتشان توانستم گره های زیادی از مشکلات بگشایم تشکر و قدردانی نمایم.
 
خادمی گفت :خوشحالم که در راه فکری و اعتقادی خویش بیش از گذشته مصمم هستم و راه حلِ رهایی مشکلات مردم را طی کردن این مسیر می دانم.
 
 
سرتیپ خادمی در پایان با خواندن قطعه شعری از حافظ گفت 
در این دنیا اگر سود است، با درویش خرسند است
خدایا مُنعمم گردان به درویشی و خرسندی
 
براساس این گزارش در پایان این جلسه از خدمات سرتیپ خادمی تجلیل بعمل آمد و طی حکمی سیدولی سعادت نشان به سمت معاون عمرانی فرمانداری چرام منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

...
Romania
درود بر مهندس خادمی عزیز، خسته نباشید خدا قوت
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1