کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

دشمن جریان تحریف را برای سرپوش گذاشتن به جنایات آمریکا راه انداخته است

9 بهمن 1400 ساعت 14:26

امام جمعه دهدشت گفت: امروزه دشمن جریان تحریف را راه انداخته است تا به بهانه جریان تحریف بتواند به اهداف خود برسد. چین هراسی و روس هراسی می‌کنند تا بر جنایات آمریکا سرپوش بزنند.


امام جمعه دهدشت گفت: امروزه دشمن جریان تحریف را راه انداخته است تا به بهانه جریان تحریف بتواند به اهداف خود برسد. چین هراسی و روس هراسی می‌کنند تا بر جنایات آمریکا سرپوش بزنند.
به گزارش کبنا حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رجب، بیان کرد: رجب ماه رحمت و مهربانی است، ثواب یک روز ماه رجب آزادی از جهنم و ورود به بهشت است. باید قدردان این ماه عزیز باشیم.
 وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان روز تولد حضرت فاطمه سلام الله علیها افزود: مسئله جهاد تبیین در مقابل با جنگ ترکیبی با روایت‌هاست امروز دشمن یک عملیات روانی که سالیان سال است تلاش می‌کند تبدیل به یک عملیات میدانی بکند. دشمن دارد تحریف می‌کند حقایق نظام، انقلاب و دستاوردهای آن را مخصوصاً در این دهه مبارکه فجر که نزدیک است. باید تلاش کنیم تا این اعتماد زدایی‌هایی که دشمن دارد به وجود می‌آورد و بر فکر و باور مردم ما تأثیر می‌گذارد و اندیشه جوانان را به مخاطره می‌اندازد، جلوگیری شود و وظیفه همه ما مسئله جهاد و تبیین است.
وی افزود: امروزه دشمن جریان تحریف را راه انداخته است تا به بهانه جریان تحریف بتواند به اهداف خود برسد. چین هراسی و روس هراسی می‌کنند تا بر جنایات آمریکا سرپوش بزنند.
امام جمعه دهدشت گفت: باید حقایق را با منطقی قوی، سخنی مورد اعتماد، عقلانی کامل همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی گفته شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: مسئولین محترم دستاوردهای انقلاب را در شهرستان کهگیلویه بیان کنند و هر مسئولی در هر نهادی مکلف است در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را در حوزه تخصصی خودش به مردم بگوید.
 وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند هیئت یک واحد اجتماعی است از مسائل صرف سینه زنیف سخنرانی و عزاداری بیرون بیایند و مسائل پاسخگویی به شبهات تبیین پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و تبیین مسائل اجتماعی و اقتصادی مردم باید مورد نظر هیئت‌ها قرار بگیرد.


کد مطلب: 444055

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444055/دشمن-جریان-تحریف-سرپوش-گذاشتن-جنایات-آمریکا-راه-انداخته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1