تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۴۴۰۲۸
در خطبه های نمازجمعه چیتاب مطرح شد؛

سیدفرج الله پژمان: عربستان و امارات هرچه بزرگنمائی کنند بیشتر غرق می شوند

۲
سیدفرج الله پژمان: عربستان و امارات هرچه بزرگنمائی کنند بیشتر غرق می شوند
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: در کشوری که به پشتوانه قدرت فریبکارانه آمریکا اجازه داد بنام خود و به کام آنان اهدافشان جلو برود آواره و شکست خورده خواهدشد.
به گزارش کِبنـانیوز، امروز جمعه (8 بهمن ماه 1400)، حجت الاسلام سیـدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نمازجمعه۸بهمن۱۴۰۰چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به سنجش اعمال در روزقیامت گفت: کسانیکه با اعتقاد به خدا و روزقیامت زندگی می کنند در زمره رستگاراند لذا انسانها در رتبه بندی ایمان سه دسته اند: یکی مکتب سکولار(یعنی خداراقبول دارند،امادستورات خداوند را اجرا نمی کنند)دسته دوم خدا و دستوراتش را قبول دارند امامقدرات را قبول ندارند،و دسته سومـ: با تقبل هدایت تکوینی(خدا شناخت وعبادت را دروجوشان گزاشته وتابع دستوراتند).
وی با تبریک ۱۲بهمن سالروز بازگشت امام راحل به میهن وآغاز دهه مبارک فجر، تعیین حکومت جدید وبیعت نظامیان با انقلاب وامام را از دستاوردهای مهم این بازگشت تاریخی برشمرد و گفت: امام درس آزادگی و حکومتداری به جهانیان داد وثابت کرد هرملتی که بخواهد میتواند همانند جمهوری اسلامی ایران باخط ومشیِ استکبارستیزی در سایه اتحادواعتماد به خیزش مردمی، انقلاب کندوبرای همیشه آزاده وآزادانه زندگی کند.
وی خطاب به مسئولان دولتی درجمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در طراز نظام و حکمیت مدنظر امام خدمت کنند قطعا دچار تنش در خدمت و نارضایتی ملت نخواهندشد. امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله بمباران یمن توسط رژیم منحوس وهابی آل سعود و امارات خطاب به حاظرین گفت: کسانیکه دادوقالشان موقع دفاع از مرگ حیوانات گوش فلک را کر می کرد چرا در قبال مسئله یمن در سکوت عظمی فرو رفته اند؟
سیدفرج الله پژمان تصریح کرد: هرکشوریکه به پشتوانه قدرت فریبکارانه آمریکا اجازه داد بنام خود وبه کام آنان اهدافشان جلو برود آواره وشکست خورده خواهدشد. وی افزود؛ آمریکا به پشتوانه قدرت پوشالی تعریف شده و غارت ثروت ملی وایجاد ناامنی درمنطقه و تخریب جمهوری اسلامی عربستان و امارات را در باتلاق مخوفی انداخته که هرچه بزرگنمائی کنند بیشتر غرق میشوند وبدانند همانند جنگ ۳۳روزه علیه حزب الله ،اینجا هم پیروزی نهائی از آن انصارالله و جمهوری اسلامی خواهدبود وهمین آرامش فعلی و آسایش اقتصادیشان هم به فناخواهدرفت. لازم به ذکراست نمازگزاران بعداز اتمام نمازعبادی سیاسی جمعه همزمان باسراسر کشور با راهپیمائی خوددر حمایت از مردم مظلوم یمن بمباران ناشیانه یمن توسط رژیم منحوس عربستان وامارات را محکوم کردند.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خـبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1