تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۴۴۰۲۵
کبنا گزارش می دهد؛

قابل توجه مسئولان راه و شهرسازی: مشکلات برق رسانی به روستای شرنگ رنگ به روایت تصویر

۱
۳
قابل توجه مسئولان راه و شهرسازی: مشکلات برق رسانی به روستای شرنگ رنگ به روایت تصویر
کبنا ؛راه ارتباطی اکثر روستاهای شهرستان مارگون غیراستاندارد و نامناسب هستند، و همین موضوع مشکلات زیادی را برای این شهرستان سردسیری با جاده های برف گیر به وجود می آورد. در روزهای برفی رفت و آمدهای ضروری بسیار سخت و ناممکن می شود.
فرماندار شهرستان مارگون در این خصوص می گوید: بزرگترین مشکل روستاهای این شهرستان راه ارتباطی است که خدمات رسانی را سخت می کند. متأسفانه وقتی برق می رود، فضای مجازی فقط همین را می داند که برق 4 روز در یک روستا نیست، ولی نمی دانند که با چه مشکلاتی باید این برق را وصل کرد.
در همین خصوص تیمی همراه با فرماندار برای وصل کردن برق روستای شرنگ رنگ عازم این روستا شدند و از مشکلات جاده و سختی این مسیر نیز فیلم تهیه کرده اند. شهرستان مارگون یکی از شهرستان های با پتانسیل های بالا است که شاخص برخورداری از راه روستایی آسفالته این شهرستان بسیار پایین است.
مسئولان راه و شهرسازی مشکل جاده های روستاهای مارگون را ببینند
 
بر اساس گزارش های مردمی برق روستای شرنگ رنگ از توابع بخش زیلایی شهرستان مارگون روز پنجشنبه مورخ 1400/10/23 به علت سوختگی ترانس قطع شد، به علت راه ارتباطی نامناسب امکان انتقال ترانس به خاطر بافت زمین شناسی خاک و  بارش سنگین برف وجود نداشت امروز سه شنبه مورخ 1400/11/5 در جلسه شورای اداری با مدیران ادارات برق و راهداری اعلام کردم به هر شیوه ممکن برق روستای شرنگ رنگ باید وصل شود. با همکاری مدیران برق، راهداری،منابع طبیعی، بخشدار، دو نفر از روحانیون، فرماندهی سپاه و بسیج شهرستان و دهیار روستا و مردم پس از چندین بار گیر کردن و مشقت های مسیر ساعت ۱۶عصر به روستای مذکور رسیدیم ترانس تعویض و در ساعت ۱۸:۱۵ برق روستا وصل شد. از همه ی بزرگوارانی که همراهی و مساعدت کردند بویژه تکنسین ها و سیم بانان اداره برق شهرستان سپاسگزارم.
 
  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جاده های روستایی وفرعی مربوط به حوزه راهداری می باشد ، واز حوزه راه وشهرسازی خارج میباشد
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1