کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد؛

کشف بیش از ۲۲ کیلو تریاک در محور شیراز-یاسوج

5 بهمن 1400 ساعت 13:47

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور شیراز-یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (5 بهمن ماه 1400) سرهنگ "علی کرم بازیان" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور" شیراز به یاسوج" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
بازیان بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد مطلب: 443932

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443932/کشف-بیش-۲۲-کیلو-تریاک-محور-شیراز-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1