کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منصوب شد

4 بهمن 1400 ساعت 15:57

پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه یاسوج طی حکمی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را منصوب کرد.


پرویز یزدان‌پناه رئیس دانشگاه یاسوج طی حکمی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را منصوب کرد. گفته می‌شود که نیازی از بستگان یزدان‌پناه است.
به گزارش کبنا، یزدان‌پناه خطاب به نیازی نوشته که نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم درمان و آموزش دانشگاه و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج منصوب می‌شوید.
متن حکم به شرح زیر است.
با سلام و احترام
 نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم درمان و آموزش دانشگاه، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج منصوب می‌گردید تا با استعانت از الطاف الهی در راستای انجام امور محوله و رعایت ضوابط و مقررات شرعی و قانونی در پیشبرد اهداف نظام سلامت گام بردارید. توفیق روز افزون شما را از خداوند منان خواستارم.
 دکتر پرویز یزدانپناه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج



 گفته می‌شود دکتر بهنام نیازی فارغ تحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای سوابق از جمله مسئول امور فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشک درمانگاه بستر درمان سی سخت، پزشک درمانگاه‌های مادوان و شهید اشرفی اصفهانی، عضو انجمن پزشکان عمومی ایران، عضو سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی استان، مسئول پزشکان بیمارستان امام سجاد، پزشک آی سی یو جراحی قلب بیمارستان امام سجاد، عضویت در کادر درمانی اولین جراحی قلب عضو انجمن پزشکان استتیک ایران، پزشک شاغل درمانگاه‌های خیریه‌ی استان فارس می‌باشد.
 


کد مطلب: 443897

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443897/رئیس-بیمارستان-شهید-بهشتی-یاسوج-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1