تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۴۳۸۷۰
به همت کمیته امداد چیتاب در سالروز تولد حضرت فاطمه (س) انجام گردید

اهداء پنج قلم جهیزیه به 11 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد چیتاب در روز مادر.

۳
اهداء پنج قلم جهیزیه به 11 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد چیتاب در روز مادر.
کبنا ؛بهمن دوستی از اهداء ۱۱سری جهیزیه در۵ قلمـ(ماشین لباسشوئی، جاروبرقی، اجاق گاز،تلویزیون ال ای دی،یخچال فریزر)به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد چیتاب در روز مادر خبرداد.
به گزارش "کبنا" به نقل از اسماعیل رسامـ، خبرنگار صبح امروز طی مراسمی ۱۱سری جهیزیه در۵ قلمـ(ماشین لباسشوئی، جاروبرقی، اجاق گاز،تلویزیون ال ای دی،یخچال فریزر)به همت کمیته امداد چیتاب، به تعداد یازده نوعروس تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.
بهمن دوستی ریاست کمیته امداد چیتاب دراین مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهراء"س" و روز زن اظهار کرد: در قبال وظایفی که امروز در جامعه اسلامی که زیر پرچم اهل بیت قرار گرفته، مسئولیت‌هایی داریم که اکنون فاصله زیادی با انجام آن داریم، فاصله طبقاتی و مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه رو به افزایش بوده مشکلات معیشتی بر بخش عمده‌ای از مردم حاکم شده و لازم است در این راستا گام‌های بلندتری برداشته شود.ریاست کمیته امداد چیتاب تصریح کرد: مجموعه خدوم خیرین در سال‌های گذشته همواره برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کنار کمیته امداد قوت قلبی سلیم بوده اند. وی افزود: این اداره در سال گذشته نیز با حامی یابی واهداء تبلت و گوشی به دانش‌آموزان خانواده امداد باعث شد تا دانش‌آموزان به دلیل نداشتن وسایل کمک آموزشی ترک تحصیل نکنندکه بازهم با همکاری وتلاش خیران به دانش‌آموزان اهدا شد. بهمن دوستی خیران را بازوان توانمند کمیته امداد برشمرد وافزود: دراین روز مبارک توانستیم با اهداء پنج قلم جهیزیه باارزش تعداد یازده عروس را روانه خانه بخت کنیم وحدود ۴۰عروس دیگر درنوبت کمک ثبت شده داریم که انشالله ازخیرین بزرگوار استدعامندیم دراین امر خیر برای رضای خدا یاریمان کنند. وی همچنین با اشاره به رونمائی ازطرح QR کد کمیته امداد هم خاطرنشان کرد: برای ترویج امور خیر و فرهنگ در جامعه و ایجاد بستری که مردم بتوانند صدقات خود را به راحتی به نیازمندان برسانند این امکان فراهم شده تا مردم به راحتی با استفاده از این کد به هر میزان که تمایل دارند، صدقات خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند. حجت الاسلام آبرومندنسب امام جمعه موقت کبگیان هم در این مراسم بااشاره به مسئله مهم ازدواج گفت: پیوند زناشوئی توصیه دین و بزرگان بر ازدواج بوده ومبنای حرکت فرهنگی است، که در فرهنگ ما مسئله ازدواج به گونه‌ای است که خانم‌ها با لباس سفید به خانه بخت می‌روند وبا لباس سفید(پاکدامنی) به دیار باقی رخت بر می‌بندند و در تمام مسیر زندگی با همسر خود همراه هستند. آبرومند نسب افزود: هیچ جامعه و نظامی بدون داشتن فرهنگ دوام، قوام، مانایی و پویایی نخواهد داشت، آنها که مبنای فرهنگی ندارند در مسیر حرکت رو به جلو دچار موانعی می‌شوند اما فرهنگ ما بر اساس قانون اساسی و قرآن که کتاب انسان سازی برای زندگی اجتماعی است مسیر حرکت در آن را مشخص کرده است. لازم به ذکر است همزمان با اهداء ۵ قلمـ جهیزیه به ۱۱نوعروس امداد،کلاس مشاوره ازدواج برای زوجین، و ایستگاه صلواتی توزیع شیر کیک، به میمنت روز مادر توسط کمیته امداد چیتاب در خیابان امام حسین شهرچیتاب برگزار گردید.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
1