کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س):

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد

3 بهمن 1400 ساعت 21:15

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از بانوان شاغل در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.


روزهای سرد زمستان امسال معطر به شمیم ولادت بانوی بزرگواری است که سیره و اخلاق ایشان الگوی بی‌دلیلی در عرصه زندگی، سیاست و جامعه به ویژه برای دختران، بانوان و مادران جهان و ایران اسلامی است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان، امروز یکشنبه (3 بهمن ماه 1400) با حضور مدیریت و جمعی از کارکنان، مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر در سالن جلسات منطقه برگزار شد.
سالار خشایی مدیر منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک  ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: فاطمه‌ زهرا(س)  نه تنها الگو برای زنان ایران اسلامی است بلکه الگویی برای همه دنیاست، فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق‌باوری، حق‌مداری، دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای همه همسران جهان قرار داد، چه انتخاب زیبایی که روز ولادت فاطمه اطهر به عنوان روز زن و روز مادر انتخاب شده است.
خشایی افزود: نقش زن در اجتماع، خانواده و محیط کار نقش بسیار مهمی بوده و جوامع موفق در مرحله اول زنان موفقی داشته اند و در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز بحمدا.. زنان شاغل در واحدهای مختلف کاری موفق و مؤثر عمل کرده اند.
در پایان این مراسم با حضور مدیریت و کارکنان از همکاران خانم شرکت تجلیل گردید.



کد مطلب: 443865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443865/تجلیل-بانوان-شاغل-شرکت-ملی-پخش-فراورده-های-نفتی-منطقه-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1