تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۸۵۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جشن‌های دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی برگزار شود

۰
جشن‌های دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی برگزار شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن‌های دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی برگزار شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (3 بهمن ماه 1400) سید علی احمدزاده در جلسه ستاد دهه فجر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: دستگاه‌های عضو ستاد دهه فجر نگاه سطحی و کلیشه‌ای به دهه فجر نداشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم با تکیه بر روحیه دینی برای تغییر شیوه مدیریتی در سراسر کشور وارد شدند، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و حکومت دینی و الهی پایه‌گذاری کردند.
وی با بیان اینکه مردم و دین مبین اسلام دو محور و بال انقلاب اسلامی هستند گفت: انقلاب اسلامی تنها حکومت الهی و توحیدی در دنیا است.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بانوان نقش بی‌بدیلی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند، از ظرفیت بانوان در برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دهه فجر ویژه دیده شوند و ارتباط میان این قشر و انقلاب اسلامی پررنگ شود، گفت: وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب برای این دو قشر تبیین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با  تاکید بر اینکه جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود،  گفت: جلسات ایام‌الله دهه فجر نباید تشریفاتی باشد بلکه با حضور مردم و بدون تشریفات اداری برگزار شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه برنامه‌های مصوب دهه فجر برگزار شود، گفت: دو شهرستان استان درگیر اُمیکرون شدند اما شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا خوب است، توصیه می‌کنیم همه برنامه‌ها و مجالس دهه فجر با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌ها پروژه‌های افتتاحی دهه فجر را اعلام کنند، گفت: مجالس دهه فجر با رعایت حرمت شهادت امام هادی(ع) برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1