کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع کارگران شهرداری یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد / 5 ماه حقوق نمی دهید، بعد تهدید به اخراج می‌کنید؟ / شهرداری یاسوج بجای مدیریت ضعیف کشی می‌کند ( + فیلم )

2 بهمن 1400 ساعت 11:01

کارگران شهرداری یاسوج به دلیل نابسامانی در پرداخت حقوق و مزایا و معوق شدن 5 ماه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.


کارگران شهرداری یاسوج به دلیل نابسامانی در پرداخت حقوق و مزایا و معوق شدن 5 ماه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (2 بهمن ماه 1400)، یکی از کارگران شهرداری گفت: کارگرانی در شهرداری هستند که 20 سال است بصورت شرکتی مشغول به کار هستند.
وی گفت: پیمانکار عیدی چندین ساله ما را برداشته، شهرداری هم ضمانت نامه اش را داده است، شکایت کرده ایم، شهرداری می گوید به من ربطی ندارد! اگر ربطی به شهرداری ندارد چرا ضمانت نامه پیمانکار را داده اند؟
وی افزود: نیروی شهرداری که زحمات زیادی می کشد، جلوی آبگرفتگی را بگیرد و برف روبی می کند، زباله ها را جمع آوری می کند، اصلا فکر می کنند که 400 نیرو دارند زحمت می کشند؟ شهرداری اگر ورشکسته شده درش را ببندد، تا تکلیف معلوم شود. هر بانکی هر مطالبه ای که از شهرداری دارد، سریع حسابش را می بندد، چرا انقدر شهرداری ضعیف است؟

یکی دیگر از کارگران گفت: همه کارگران از تأسیسات، نقلیه، عمران، آسفالت، هر چند سال یکبار مشکلات را پیگیری می کنیم، متأسفانه ما را تهدید می کنند، حتی بعضی از بچه ها کرایه برای سرکار أمدن را ندارند، پول کرایه تاکسی شان را قرض می کنند.
یکی دیگر از کارگران نیز گفت: ما اعتصاب نکرده ایم، بلکه تجمع کرده ایم، برای اینکه مشکلاتمان را بیان کنیم، حدود 5 ماه است که حقوق نگرفته ایم، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد آیا سزاوار است کارگر 5 ماه حقوق نگیرد، بعد بجای اینکه احترامش کنید، تهدیدش می کنید که اخراج می کنیم؟ ما با این شرایط روبرو هستیم، از دست اندرکاران امور شهری تقاضا داریم رسیدگی کنند و دغدغه داشته باشند. اگر نظافتچچی یک روز نظافت نکند، چه بلایی بر سر این شهر می آید؟

    
 


کد مطلب: 443801

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443801/تجمع-کارگران-شهرداری-یاسوج-جلوی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-5-ماه-حقوق-نمی-دهید-بعد-تهدید-اخراج-می-کنید-بجای-مدیریت-ضعیف-کشی-می-کند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1