تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۵۹
در آیین عبادی سیاسی جمعه گچساران:

تذکر خطیب جمعه گچساران به برکزارکنندگان آزمون پتروشیمی: شرط سنی ۴۰ سال باشد / برای بار سوم از پشت تریبون نمازجمعه تذکر می دهیم: در انتخاب شهردار تعلل نشود

۶
۲
تذکر خطیب جمعه گچساران به برکزارکنندگان آزمون پتروشیمی: شرط سنی ۴۰ سال باشد / برای بار سوم از پشت تریبون نمازجمعه تذکر می دهیم: در انتخاب شهردار تعلل نشود
کبنا ؛آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان گچساران به امامت حجت الاسلام صفایی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز جمعه (۱ بهمن ماه ۱۴۰۰)، امام جمعه موقت گچساران ضمن تبریک روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام ثلاله پاک حضرت زهرا (س) و پیامبر (ص) است. 
وی افزود: فاطمه زهرا (س) در رفتار و برخورد با همسر و پدر و مادر یک الگوی به تمام معنا برای زنان مسلمان است.
وی گفت: سفارش شده است که در روز ولادت حضرت، حدیث کسا خوانده شود، حدیثی که حضرت فاطمه محور و اساس در آن است.

حجت الاسلام صفایی با بیان اینکه «محور و اساس خانواده مادر است» گفت: برای مادران و همسران خود احترام قائل باشیم، همانطوری که حضرت علی (ع) و پیامبر قدر همسر و مادر خود را می دانستند.
خطیب جمعه گچساران گفت: امیرالمومنین از حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند که بهترین چیز برای حفظ شخصیت یک زن این است که نه مردی را ببیند و نه مردی او را ببیند، این حجاب و حیای فاطمی است. کسانی که حجاب خود را رعایت نمی کنند چه جوابی به حضرت فاطمه زهرا (س) دارند بدهند. 
صفایی با بیان اینکه «بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، چه خون هایی برای امت اسلامی داده شد» افزود: حالا کسی اعتراضی نمی کند به خانم هایی که پشت ماشین حجاب خود را برمی دارند، دشمن نقشه خوبی ریخته است، و خوب دارد عمل می کند.
وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احیا شود و مورد حمایت حکومت باشد. انشالله دولت انقلابی، رئیس جمهور محترم نسبت به این مسئله حساسیت نشان خواهند داد و پیگیری کنند. 
صفایی بیان کرد: بعد از اینکه سالهای سال برای پتروشیمی گچساران آزمونی برگزار نشد، مسئولان پتروشیمی گچساران می خواهند آزمون استخدامی برگزار کنند، اما باید شرایط را برای تحصیل کرده ها فراهم کنند، اشکالی که به این آزمون وارد است در خصوص شرایط سنی است.
وی گفت: در آزمون های استخدامی کشوری شرایط سنی تا ۴۰ سال است، اما در این آزمون سن ۳۶ سال تعیین شده است، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای مردم دل بسوزاند و این موضوع را پیگیری کند تا این موضوع لحاظ شود. 
صفایی در خصوص سفر رئیس جمهوری به روسیه گفت: آیت الله رئیسی کم کم دارند به حرف هایی که زده اند عمل می کنند، کشور روسیه قدرتمند است ولی در چندین ماه از سال به دلیل یخبندان سراسری، امکان کشاورزی را ندارند، کشور ما می تواند در این خصوص زمینه سازی برای ایجاد همکاری های تجاری کنند.
وی افزود: در داخل کشور، در این روزها توطئه چینی می شود، اما ما از روسیه خوبی هایی دیدیم، روسیه در قضیه سوریه همکاری کرد، حاج قاسم سلیمانی نیز در کاخ کرملین حضور یافت و مقامات روسیه را قانع کرد و در مسئله داعش همکاری شد، حاج قاسم در کاخ کرملین به نماز ایستاد، و آیت الله رئیسی نیز در این کاخ به نماز ایستاد و پیام بزرگی به جهان و شرق و غرب داد. 
حجت الاسلام صفایی در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: بار سومی است که در خصوص انتخاب شهردار از تریبون نماز جمعه تذکر داده می شود. ما خیرخواه مردم هستیم، انتخاب شهردار این اندازه وقت لازم ندارد.
خطیب جمعه گچساران گفت: ممکن است مردم فکر کنند که چرا این اندازه انتخاب شهردار به طول انجامیده، فکرهای دیگری می کنند.
وی ضمن تقدیر از سرپرست شهرداری حجت الاسلام صفایی گفت: اقای موسوی نژاد در این مدت به همراه مجموعه خود زحمات زیادی کشیده اند و تلاش خیلی خوبی داشته اند، اما انتظار ما از استاندار که نیرویی انقلابی است این است که بیش از این در انتخاب شهردار تعلل نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه بی صحابیم ولی‌ صحاب زیاد داریم الهی شکر و ای نعمت اللهی
شهروند
Romania
ای کاش امام جمعه به جای تعیین تکلیف شهردار پیگیر نامه ما بود که تو شهر زندگي مي کنیم و آبفا بهمون آب نمیده و همسایه با بشکه آب میبره و برای حموم به خونه ی فامیلش میره
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرایط سنی که گذاشتن منصفانه نیست خیلی از ماها لیسانس وبیکارهستیم ولی شرایط سنی بهمون نخورد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا، آقایی اگر مشکل نداشت برای شهر داری تایید می شد... خیلی از مسائل را نمیشه گفت، شهر داری هم سرپرست دارد وبه وظایفش عمل می کند، شما به مشکلات مصلی رسیدگی کنید تا نماز گزاران از سرما نلرزند...
امین
Iran, Islamic Republic of
شرایط سنی رو تغییر دهید تو را به جون هرکی که دوسش دارید ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای صفایی که اینقدر به فکر مردم شهر هستین کاش شما امام جمعه اول شهر بودی
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1