تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۴۳۷۳۹
کبنا گزارش می دهد؛

اجرای طرح جمع آوری پسماندها و نخاله های ساختمانی و باغی سطح شهر دوگنبدان

۲
۰
اجرای طرح جمع آوری پسماندها و نخاله های ساختمانی و باغی سطح شهر دوگنبدان
کبنا ؛در یک اقدام فوری طبق دستور ویژه سرپرست شهرداری دوگنبدان طرح جمع آوری پسماندها و نخاله های ساختمانی و باغی و دیگر زباله ای سبک و سنگین پیاده رو های سطح شهر اقدام گردید.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز پنج شنبه (30 دی ماه 1400) سید مصیب موسوی نژاد با اشاره به آغاز طرح ساماندهی پیاده وی روهای سطح شهر گفت: پیاده رو ها با توجه به نقشی که در توسعه فضاهای شهری و همچنین تعاملات اجتماعی می توانند ایفاء نمایند از جایگاه خاصی برخوردار هستند.
سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد در همین راستا شهرداری اقدام به ساماندهی پیاده روهای دو طرف بلوار گلستان، حدفاصل تالار رضا تا میدان فردوسی ، پانصد دستگاه پارک پونه ، حاشیه کارکنان کندن گودال برای درخت و جمع آوری نخاله ، کندن گود برای درخت وکندن کانال برای جوب آب وجمع آوری نخاله در حاشیه شیرینی فروشی هزار و یک شب ، 1۰۸ دستگاه تمیزکاری حوزچه آب پارک حاشیه ونخاله درون حوزچه…..رزمندگان شهید محلاتی کانال کناره پارک جمع آوری نخاله درون کانال ولایروبی درون کانال وحاشیه کناره چهاراه رزمندگان نموده است.
سید مصیب موسوی نژاد ، با تأکید به لزوم ساماندهی وضعیت معابر سطح شهر، به اقدامات عمرانی در حال اجرا در زمینه اجرای کفپوش، پیاده روسازی و جدولگذاری اشاره کرد و از تداوم اقدامات عمرانی به منظور ساماندهی معابر سطح شهر خبر داد.
موسوی با بیان این مطلب که اقدامات انجام شده از محل درامدهای داخلی شهرداری می باشد افزود: برای اجرای طرح ساماندهی معابر سطج شهر مبلغ ۱۸/۸۵۰/۰۰۳/۶۴۸میلیارد ریال پیش بینی شده است.
سرپرست شهرداری دوگنبدان با اشاره به لزوم تعامل و همکاری شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر اظهار داشت: از شهروندان محترم خواهشمندیم نسبت به ریختن انواع پسمانده ها در پیاده رو ها و حاشیه معابر خود داری نمایند چرا که این کار چهره نامناسبی به شهر می بخشد و امیدواریم در این مسیر یاری رسان شهرداری باشید.





نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سرپرست شهرداری کاش خودتون شهردار میکردند انشالله که این کارها تداوم داشته باشه
پژمان ویسی پور
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید به سرپرست شهرداری مهندس موسوی
واقعاً دست حضرتعالی درد نکنه ایشالا هرچه زودتر از پارک کوهستان استفاده کنیم،واقعا نمی‌دونم مسولین دنبال چه شخصی هستند شهردار بشه،دوستان این بنده خدا که خیلی خیلی این مدت کم خودشو نشون داده!!!
ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1