کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست هیات کوهنوردی استان خبر داد:

نخستین دوره مسابقات سنگ نوردی انتخابی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

30 دی 1400 ساعت 11:06

نخستین دوره مسابقات سنگ نوردی انتخابی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.


نخستین دوره مسابقات سنگ نوردی انتخابی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنجشنبه (30 دی ماه 1400) سرپرست هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان گفت: در این دوره از مسابقات ۳۶ سنگ نورد منتخب شهرستانی در رده سنی نونهالان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته طناب کشی در تنها سالن سنگ نوردی یاسوج با هم رقابت کردند.
دلبازجو گفت: در این دوره از مسابقات ۳۶ سنگ نورد منتخب شهرستانی در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته طناب کشی در تنها سالن سنگ نوردی یاسوج با هم رقابت کردند.
دلبازجو افزود: ۱۲ نفر برتر این مسابقات به رقابتهای کشوری که بهمن ماه به میزبانی یکی از استانهای کشور برگزار اعزام می شوند.
دلبازجو ادامه داد: 50باشگاه ورزشی در رشته کوهنوردی و صعود‌های ورزشی با بیش از هزار و ۵۰۰ عضو رسمی در یاسوج فعالیت می‌کنند.
سرپرست هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان گفت: در استان ۳ سالن فعال سنگ نوردی در شهر‌های یاسوج، گچساران و سی سخت وجود دارد و توسعه این رشته در استان مستلزم داشتن سالنی مجهز در بقیه شهر‌های استان است.
مربی ملی رشته سنگ نوردی استان گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و مرتفع بودن منطقه، استعداد‌های بالقوه ای در زمینه سنگ نوردی در استان وجود دارد.
جعفرگودرزی افزود: رشته‌ سنگ نوردی از رشته‌های مهیج است که موجب تقویت عضلات و حفظ تعادل بین اندام‌های مختلف بدن و مغز می‌شود.


کد مطلب: 443725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443725/نخستین-دوره-مسابقات-سنگ-نوردی-انتخابی-کهگیلویه-بویراحمد-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1