کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه:

انتشاردهندگان کلیپ‌ و تصاویر حادثه برج علیشیر مجازات می‌شوند

29 دی 1400 ساعت 20:41

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: با کسانی که با انتشار کلیپ و تصاویر از حادثه روی داده در برج علیشیر فضای جامعه را ملتهب کردند، برخورد می‌شود.


دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: با کسانی که با انتشار کلیپ و تصاویر از حادثه روی داده در برج علیشیر فضای جامعه را ملتهب کردند، برخورد می‌شود.
سعید کریمی‌زاد دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه در خصوص نزاع دسته جمعی منجر به قتل در برج علیشیر اظهار کرد: طی دور روز گشته جلساتی با بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین محکوم به قصاص برگزار و تدابیر لازم برای برقراری انجام شده بود.
وی گفت: در جلسه شورای تامین تضمین دادند که هیچ گونه تعرضی به اموال، انفال و منازل خانواده‌های مقتول انجام نگیرد.
دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه با اشاره به اجرای حکم قصاص قاتل ادامه داد: از چند روز قبل همه نهادهای نظامی و امنیتی در آماده باش کامل بودند، اما روز خاکسپاری با تمام صحبت‌ها قانون شکنی شد و چند جوان خام به منازل حمله کردند در حالی که بزرگان آنها قول دادند که هیچ اقدام خلاف امنیتی انجام نخواهد گرفت.
کریمی‌زاد تصریح کرد: همه تدابیر اندیشه شده بود و شاید تنها موردی که در زمان کاری دو شبانه‌روز است که در فرمانداری شهرستان تمام عوامل نظامی، انتظامی وموارد دیگر مستقر هستند.
وی با بیان این که دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شده است، بیان کرد: خط قرمز ما نزاع‌‌ها و از بین بردن امنیت مردم است و به شکل جدی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در پایان گفت: با همه کسانی که بخواهند فضای مجازی را ملتهب کنند و با انتشار دهندگان کلیپ و تصاویر با اشد مجازات برخورد خواهد شد.


کد مطلب: 443713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443713/انتشاردهندگان-کلیپ-تصاویر-حادثه-برج-علیشیر-مجازات-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1