کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

درخواستی گلایه‌مندانه عضو ستاد مرکزی رئیسی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

28 دی 1400 ساعت 1:11

اامیر حسین خسروانی از اعضای ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی خطاب به استاندار این استان نوشت: «حقیر هم به مانند دیگر برادران و خواهران دلسوزی که در طی ایام اخیر بر لزوم سرعت بخشیدن هر چه بیشتر به روند تغییرات مثبت در سطوح کلان و میانی مدیرتی استان تاکید کردند، این درخواست را از حضرتعالی داشته باشم که با کیاست و درایت خاصی که از جنابتان سراغ دارم، نسبت به تغییر هر چه زودتر در اداراتی که هنوز مجموعه‌ی مدیرتی آن‌ها اعم از مدیران کل و یا معاونین مدیر کل با تفکر جهادی دولت انقلابی و مجموعه‌ی استانداری هماهنگ نشده‌اند اقدام فوری و انقلابی انجام دهید.»


امیرحسین خسروانی از اعضای ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی خطاب به استاندار این استان نوشت: «حقیر هم به مانند دیگر برادران و خواهران دلسوزی که در طی ایام اخیر بر لزوم سرعت بخشیدن هر چه بیشتر به روند تغییرات مثبت در سطوح کلان و میانی مدیرتی استان تاکید کردند، این درخواست را از حضرتعالی داشته باشم که با کیاست و درایت خاصی که از جنابتان سراغ دارم، نسبت به تغییر هر چه زودتر در اداراتی که هنوز مجموعه‌ی مدیرتی آن‌ها اعم از مدیران کل و یا معاونین مدیر کل با تفکر جهادی دولت انقلابی و مجموعه‌ی استانداری هماهنگ نشده‌اند اقدام فوری و انقلابی انجام دهید.»
به گزارش کبنا، در این یادداشت آمده است.
حدود ۶ ماه از شروع به کار دولت انقلابی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی می‌گذرد.
 دولتی که در اوج مشکلات و مصائب مختلفی که ملت با آن دست و پنجه نرم‌ می‌کردند، با حماسه‌ی سیاسی دیگری که آنها در انتخابات خلق کردند، افتخار خدمت به انقلاب و مردم را پیدا کرد. دولتی که مردم مستضعف و رنج کشیده و دوستداران انقلاب از لحظه لحظه‌ی آن انتظار گشایش در امور مسلمین و اعتلا و پیشرفت و پیشبرد اهداف والای انقلاب در افق تمدن سازی اسلامی را دارند.
از ابتدای شروع به کار دولت انقلابی، شخص ریاست جمهور با عملکرد جهادی و حضور مؤثر و میدانی و پیگیری‌های ملموس و مستمر، ملت قهرمان پرور ایران را بار دیگر به یاد مدیریت جهادی سال‌های ابتدایی انقلاب توسط فرماندهان و جوانان انقلابی انداخت و امید تازه‌ای به کالبد کشور دمید. مردمی که سالها خسته و ملول بودند از بازی‌های کثیف سیاسی، مدیریت فشل و ناکارآمد، وزرا و مدیران و استانداران و فرمانداران اتوکشیده اما نسیان گر و بی عملکرد، سیاست داخلیِ دروغ زده و سیاست خارجیِ غرب زده و ذلت مندانه، بی تدبیری و جنگ علنی دولت‌ها با منافع ملی، فساد و دست درازی به بیت المال مسلمین توسط مسئولین تراز بالا و نزدیکانشان، عدم فرمانبرداری مسئولین از اوامر ولی امر و رهبر فرزانه‌ی انقلاب و دهها نارسایی و ناکارآمدی مهلک که کشور را تا لبه‌ی پرتگاه نابودی پیش برده بود.
 اما این کشور به فرموده‌ی رهبر عظیم الشان انقلاب، کشور امام زمان (عج) است و دست یاری گر حضرت ولی عصر اجازه نمی‌دهد تا خناسان و دشمنان، این انقلاب را به بیراهه ببرند. انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران، نوید مسرت بخشی از این عنایت خاصه‌ی امام عصر به کشور و انقلاب بود.
 این مقدمه را بیان کردم تا در ادامه، از جایگاه سخنگوی ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان و رئیس کارگروه ورزشکاران این ستاد، سخنم را خطاب به استاندار مؤمن و انقلابی استان محروم و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد، برادر ارزشمندم جناب آقای دکتر احمدزاده بیان کنم.
همانطور که مستحضرید، حضرتعالی نمود عینی دولت انقلابی و در حقیقت نماینده‌ی تام الاختیار سید محرومان در این استان کوچک اما پر خیر و برکت برای انقلاب هستید.
نیازی به ذکر خدمات و جان فشانی‌های این مردم رنج دیده و مؤمن در راه اسلام و انقلاب نیست که گزیده‌ترین جوانان خود را فدای این مسیر الهی کرده‌اند.
 اکنون و با گذشت ۶ ماه از شروعِ دوران طلایی دولت انقلابی و گذشت حدود ۴ ماه از دوران پربرکت مسئولیت حضرتعالی که انصافاً توام با گشایشهای اساسی در امور بنیادین استان و زمینه سازی های حیاتی برای به راه افتادن قطار پیشرفت در این خطه‌ی محروم بوده، همانطور که خدمتتان عرض کردم، این مردم از هر ثانیه‌ی عمر این دولت انتظارات بسیار برای حل مشکلات و رساندن دوباره‌ی کشتی انقلاب به ساحل آرامش، بعد از طوفان بی تدبیری دارند. فلذا جا دارد که در ابتدا، حقیر هم به مانند دیگر برادران و خواهران دلسوزی که در طی ایام اخیر بر لزوم سرعت بخشیدن هر چه بیشتر به روند تغییرات مثبت در سطوح کلان و میانی مدیرتی استان تاکید کردند، این درخواست را از حضرتعالی داشته باشم که با کیاست و درایت خاصی که از جنابتان سراغ دارم، نسبت به تغییر هر چه زودتر در اداراتی که هنوز مجموعه‌ی مدیرتی آن‌ها اعم از مدیران کل و یا معاونین مدیر کل با تفکر جهادی دولت انقلابی و مجموعه‌ی استانداری هماهنگ نشده‌اند اقدام فوری و انقلابی انجام دهید.
اداراتی از جمله آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست استان، اداره فرهنگ و ارشاد و دیگر ادارات که هر کدام‌ به نوبه‌ی خود در معیشت و زندگی روزمره‌ی مردم نقش اساسی دارند و گاها معاونین یا مدیران آنها خود از بانیان وضع موجود می‌باشند.
و برخی دیگر از ادارات که مدیران انقلابی و کارکشته را در رأس خود و یا در جایگاه‌های معاونتی دارند اما یا به دلیل عدم تبدیل احکام سرپرستی به مدیریت و یا به دلیل اینکه قسمتی از ادارات هنوز در سیطره‌ی نیروهای به جای مانده از دوران بی تدبیری و ناامیدی می‌باشد، هنوز قادر به شروع روند مثبت و رو به جلوی خود نشده‌اند. ادارات و سازمانهایی همچون ورزش و جوانان استان، اداره کار و رفاه اجتماعی.
شایسته است که در قدم اول این مانع زدایی‌ها به دست مبارک شما انجام شود تا بتوان ظرفیت‌های جوانان انقلابی و مؤمن را به صورت اَتَم و اَکمَل به منصه‌ی ظهور گذاشت و به همگان اثبات کرد که رویش‌های انقلاب ده‌ها و صدها برابر ریزش‌های آن است و می‌توان با تکیه بر توانایی جوانان مؤمن و انقلابی و مردمی، مجد و بزرگی اسلام و انقلاب و سعادت و بزرگی ملت ایران را اعاده کرد.
-------------------------------------------------------------------------
و من الله التوفیق
امیرحسین خسروانی
سخنگو و رئیس کارگروه ورزش ستاد مرکزی آیت الله رئیسی
در استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 443640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443640/درخواستی-گلایه-مندانه-عضو-ستاد-مرکزی-رئیسی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1