کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کهگیلویه و بویراحمد؛

دولت گروگان نمایندگان؛ گره اساسی در تغییر مدیران دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش

25 دی 1400 ساعت 3:40

تغییر رئیس سازمان آموزش و پروش نیز مبتلا به چنین نگرش بیمارگونه است و آنچه آینده سلامت و آموزش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به گروگان گرفته است طرز تفکر قانونگذاری بی‌قانون برای جمع آوری مجدد رأی غیر تشکیلاتی است.


یادداشت ارسالی؛ درحالیکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برطبق شعارهای دولت حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر انقلابی‌گری، فسادستیزی و تشکیل دولتی در طراز انقلاب اسلامی، مشتاقانه به پای صندوق‌های رأی رفتند وحتی بسیاری از مخالفین و اصلاح طلبان به پاس چنین رویکرد و شعارهایی با دولت جدید همراه شدند، اکنون قریب به شش ماه از عمر دولت می‌گذرد ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد، 90 درصد مدیران همان‌هایی هستند که عامل بسیاری از نابسامانی‌های موجود هستند و روزگاری علیه برنامه‌های دولت جدید چه تلاش‌هایی که نکرده‌اند!
فهم ما و توده‌های مردم از شکل گیری دولت جوان، انقلابی و جهادی، آنچه که با سرعت لاک پشتی کنونی، انجام می‌گیرد، نیست.
به نظر بیشتر ادارات کل استان کهگیلویه و بویراحمد فقط گروگان یک نماینده خاص و معطل تعویض مانده‌اند، که انتخاب خود ایشان اصلاً جریانی نبوده و با نگرش انتخاب مجدد طایفه‌ای‌شان، منزلت دولت موعود انقلابی را زیر سؤال برده و در بیشتر ادارات در حال کارشکنی است.
 در جدیدترین اخبار تعویض رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مبتلا به نگرش این نماینده با اولویت رأی برای دوره بعد و استفاده از ظرفیت بعضی مدیران فعلی دانشگاه شده است و حاضرند برای ماندن در عرصه قدرت و به هر قیمتی حتی با مخالفان دولت انقلابی مدارا و معامله کنند و این اگر منفعت شخصی نیست هیچ نام دیگری ندارد!
تغییر رئیس سازمان آموزش و پروش نیز مبتلا به چنین نگرش بیمارگونه است و آنچه آینده سلامت و آموزش مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به گروگان گرفته است طرز تفکر قانونگذاری بی‌قانون برای جمع آوری مجدد رأی غیر تشکیلاتی است.
عملکرد او فقط باعث تداوم تبعیض و بی‌عدالتی و ظلم در حق مردمی است که به امید تغییر و بهبود در فضای جامعه پای صندوق‌های رأی رفتند و امروز شاهد انتخاب‌های منطقه‌ای و طایفه‌ای برخلاف معیارهای دولت انقلابی وعده داده شده‌ هستیم!
 مبرهن است که دولت برخلاف وعده‌هایش، تاکنون توسط برخی نمایندگان غیر جریانی به گروگان گرفته شده و تاکنون بجز معدود مدیران، همه از دولت قبل بوده باعث تداوم ویرانی و تضعیف دولت جدید هم می‌گردند.
 آنچه از دولت انقلابی موعود و نماینده ارشد دولت، استاندار انقلابی انتظار می‌رود؛ پائین کشیدن فتیله برخی نمایندگان مداخله‌گر و سد راه برنامه‌های دولت و ناهمگام با فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم مداخله نمایندگان در کار دولت بوده ون مایندگان به اصول قانونگذاری و نظارت ذاتی‌شان سوق داده شوند.
بی‌شک با وجود برخی نمایندگانی که جزء به انتخابات آینده مجلس به چیز دیگری نمی‌اندیشند، جزء خسارت برای دولت انقلابی ره آوردی نخواهند داشت.
به امید فردایی بهتر از امروز برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد.


کد مطلب: 443516

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443516/دولت-گروگان-نمایندگان-گره-اساسی-تغییر-مدیران-دانشگاه-علوم-پزشکی-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1