کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پیش بینی هفته پر بارش در کهگیلویه و بویراحمد

23 دی 1400 ساعت 12:51

از اواخر وقت امشب با ورود سامانه ناپایدار فعال به استان و از بامداد فردا (جمعه) بارش ها آغاز شده و طی روزهای جمعه و شنبه تمامی نقاط استان را در بر می گیرد.


بر اساس گزارش هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به نقشه های هواشناسی امروز، از اواخر وقت امشب با ورود سامانه ناپایدار فعال به استان و از بامداد فردا (جمعه) بارش ها آغاز شده و طی روزهای جمعه و شنبه تمامی نقاط استان را در بر می گیرد.
به گزارش کبنانیوز، در این گزارش آمده است: شدت بارش ها از  عصر جمعه تا اواخر وقت شنبه بوده، بارش در مناطق سردسیری به صورت برف( در شهر یاسوج گاهی بارش به صورت باران و گاهی برف) است.
در ادامه ذکر شده است: روز یکشنبه به طور موقت از شدت ناپایداری کاسته شده و بصورت پراکنده خواهد بود ولی برای روز دوشنبه تا صبح سه شنبه مجدد بارش برف و باران ادامه می یابد. با خروج سامانه ناپایدار طی روز سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان مورد انتظار است‌.
شایان ذکر است فرمانداری ها، شهرداری ها و سازمان های خدمات رسان و عموم مردم استان با توجه به حجم بارش باران و برف و ماهیت رگباری آن در بعضی ساعات، وزش باد و وقوع رعد و برق، کاهش دید افقی و آبگرفتگی معابر عمومی رعایت نکات ایمنی در تردد ، در نظر  داشته باشند.


کد مطلب: 443462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443462/پیش-بینی-هفته-پر-بارش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1