کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی انتشار خبر قطعی اینترنت در شهرک فرودگاهی یاسوج

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز اتصال اینترنت شهرک فرودگاهی یاسوج خبر داد

22 دی 1400 ساعت 8:11

پیش از این امیری سرپرست مخابرات در گفت‌وگو با کبنا گفته بود که راهداری به ما اجازه نمی‌دهد و اگر راهداری اجازه دهد همین امروز ما اینترنت را وصل می‌کنیم. معاون توسعه راهداری نیز بیان کرد که مجوز صادر شده است.


در پی انتشار خبری مبنی بر قطعی اینترنت در شهرک فرودگاهی یاسوج که باعث اختلال در توزیع دارو شده بود، امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و مدعی شد با وجود پیگیری‌های بسیار، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجوزی برای کار در این مسیر جهت اتصال دوباره شبکه صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

سنگ بزرگ مخابرات کهگیلویه و بویراحمد پیش پای شرکت‌های توزیع دارو / تعلل سرپرست مخابرات قابل توجیه نیست

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد: اتصال شبکه اینترنت شهرک فرودگاه یاسوج نیازمند مجوز راهداری است / اگر راهداری مجوز دهد همین امروز شبکه را وصل می‌کنیم

حال با انتشار این خبر، حسن‌زاده معاون توسعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز واکنش نشان داده و بیان کرد: امیری سرپرست مخابرات استان، گفته است که ما مانع اتصال شبکه اینترنت شهرک فرودگاهی هستیم؛ متأسفانه این رویه ناصوابی است که ما وظایف خود را به درستی انجام ندهیم و بعد آن را به گردن دستگاه دیگری بیاندازیم.
وی افزود: ما مجوز دادیم در صورتی که که به رویه و جسم راه آسیب نزنند، می‌تواند هر اقدامی در مورد اتصال شبکه لازم است انجام دهند. این مجوز هم در تاریخ 21/10/1400 (یعنی امروز) به شماره نامه 8524884 صادر شده است.
وی اظهار داشت: من نمی‌دانم قطعی اینترنت چه ربطی به ما دارد؛ در حالی که آقای امیری گفته که مشکل از طرف اداره راهداری است. به طور کلی وظیفه ما این است که نگذاریم اشخاص حقیقی و حقوقی به جاده آسیب وارد کنند تا برای مردم مشکلی پیش نیاید و اگر به جاده آسیب نرسانند ما با آنها کاری نداریم.
به گزارش کبنا، پیش از این امیری سرپرست مخابرات در گفت‌وگو با کبنا گفته بود که راهداری به ما اجازه نمی‌دهد و اگر راهداری اجازه دهد همین امروز ما اینترنت را وصل می‌کنیم. معاون توسعه راهداری نیز بیان کرد که مجوز صادر شده است.


کد مطلب: 443412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443412/اداره-کل-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-کهگیلویه-بویراحمد-صدور-مجوز-اتصال-اینترنت-شهرک-فرودگاهی-یاسوج-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1