تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۸۶
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اعضای شورای شهر یاسوج / احمدزاده: نگرش شوراها بر نوآوری در ساختار شهری و تحول در درآمدزایی باشد

۰
دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اعضای شورای شهر یاسوج / احمدزاده: نگرش شوراها بر نوآوری در ساختار شهری و تحول در درآمدزایی باشد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: نگرش شوراهای اسلامی بر تغییر و نواوری در ساختار و فضای شهری و تحول در  درآمدزایی شهرداری ها باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (21 دی ماه 1400) استاندار تاکید کرد: این انتظار را از اعضای شوراهای اسلامی استان داریم که برای بهبود وضعیت و کاهش مشکلات در حوزه شهری طرح، برنامه و پیشنهادات سازنده ارائه دهند.
اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.
سیدعلی احمدزاده در دیدار اعضای شورای اسلامی یاسوج گفت: تعامل، همكاری و وحدت شورا و شهرداری با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان عامل توسعه، تحقق برنامه ها و فعالیت های شهری است.
استاندار بر همدلی و همکاری همیشگی اعضای شوراهای اسلامی با همدیگر و شهردار برای توسعه شهر یاسوج تاکید کرد و گفت: دغدغه و مطالبه مردم از مسئولین کار و ارائه خدمت است و باید به این مهم اهتمام جدی داشت.
وی با تاکید بر اینکه، مسئولان به خصوص دستگاه های خدمات رسان، برای توسعه شهر و ارائه خدمات بهینه و بیشتر به مردم در سایه همدلی، همراه و پشتیبان شورا و شهردار باشند تاکید کرد: با هماهنگی اقدام به فعالیت های درون شهری کنند.
احمدزاده با بیان اینکه، اعضای شورای اسلامی با انسجام و برنامه در راستای منافع مردم نقش آفرینی کنند، تاکید کرد: نبود ناهماهنگی باعث ناهمگونی بین دستگاه ها و شرکت های خدمات رسان می شود.
استاندار با اشاره  به اینکه با جذب نیروی انسانی زیاد، بدنه شهرداری‌ها از تراکم نیروی مازاد رنج می ‌برند، افزود: این مسئله موجب ناکارآمدی شهرداری ها شده است.

احمدزاده با تاکید بر اینکه، با کنترل نیروی های مازاد، تخصصی و فنی بودن نیروی کار در شهرداری ها باید کارها را روان ‌تر کرد و سالم ‌سازی و بهره وری را افزایش داد، گفت: باید به این مهم توجه ویژه و اهتمام جدی داشت.
استاندار به تحول در حوزه فضا و ساختار عمرانی و ساخت و سازها، مبلمان شهری و زییا سازی تاکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید برنامه و طرح های الگویی و محله محور و تحولی داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، خواهان رفع مشکل طرح تفضیلی شهر یاسوج شد و گفت: اختلافاتی که قبلا باعث بلاتکلیفی این طرح شده بود برطرف شده و تکمیل آن برای هرگونه برنامه ریزی شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
استاندار، خواهان حمایت همه جانبه از میدان میوه و تربار یاسوج شد و گفت: مردم نباید بیش از این به لحاظ قیمت و کیفیت میوه ها رنج ببرند.  
وی به تقویت میدان میوه و تربار یاسوج تاکید کرد و افزود: با تقویت میدان میوه و تره بار همه شهرهای استان و حتی برخی شهرهای همجوار برای تامین و تهیه میوه و تره بار خود به این میدان مراجعه می کنند.
احمدزاده با تاکید براینکه، باید به دنبال اقدامات بزرگ و کلان باشیم، ابراز داشت: حوزه اقتصادی استانداری به دنبال طرحی اقتصادی و تجاری در ۱۰۰ هکتار زمین حهت احداث ۲۰۰ بنگاه تجاری است و این اقدام بزرگ نیازمند همراهی و همکاری جدی دارد.
وی تصریح کرد: با عملی کردن این طرح به عنوان یک مرکز بزرگ تجاری، زمینه فرصت افزون بر یکهزار شغل را به طور مستقیم و غیرمستقیم دارد و می تواند مرکز پشتیبانی تجاری استان باشد.
استاندار با بیان اینکه، کهگیلویه و بویراحمد ۹ شهرستان دارد و چهار شهرستان هم پیشنهاد شده است گفت: باید در مرکز استان کارهای مبنایی و بنیادی کرد تا بتواند در حوزه تجارت و تامین کالا همه شهرها و مناطق استان را پشتیبانی کند.
احمدزاده به درآمد ۱۱۰ میلیارد تومانی سالانه شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: برای راه های روستایی شهرستان مارگون ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده در حالی که با درآمد شهرداری مرکز استان برابری می کند.
استاندار درآمد شهرداری را ناچیز دانست و گفت: در مرکز کشور برای تقویت اعتبارات جهت برنامه ها و طرح های شهرداری پیگیری خواهم کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، شهر در دست شورا و شهرداری است و استاندار حامی است، تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی باید به دنبال راهکار، ایده های نو، برنامه ها و طرح های درآمدزا باشند و ما همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کنیم.
احمدزاده در خصوص مطالبات شهرداری از ادارات، گفت: لیستی از میزان بدهی هر اداره ارائه شود تا پیگیر مطالبات شهرداری از ادارات شویم.
استاندار تاکید کرد: دستگاه های خدمات رسان برای هرگونه خدمت در سطح شهر با هماهنگی و دریافت مجوز از شهرداری اقدام کنند.
استنادار کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت افزایش امنیت در شهر یاسوج تاکید کرد و اظهار داشت: برای تقویت ضریب امنیت در شهر یاسوج در جلسه شورای تامین استان موضوع مطرح  و بررسی خواهد شد.
احمدزاده ابراز داشت: در جلساتی که حضور شهردار و شورا ضرورت داشته باشند، قطعا از آنها دعوت به عمل می آید.
استاندار در خصوص واگذاری ۷۰ هکتاری زمین برای احداث تفرجگاه شرکت نفت در پارک جنگی تاکید کرد که این مهم باید از بلاتکلیفی خارج شود.
وی به مشکلات آرامستان ها در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: جانمایی برای آرمستان های شهر یاسوج بسیار ضروری بوده و در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مشکلات و کمبودهای حوزه کاری شورا و شهرداری را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1