تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۸۲
در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرام مهدوی مطلق: شما منت‌دار هیچ فردی نیستید / با نماینده تعامل داشته باشید، اما در برابر دولت موظفید

۱۴
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرام مهدوی مطلق: شما منت‌دار هیچ فردی نیستید / با نماینده تعامل داشته باشید، اما در برابر دولت موظفید
کبنا ؛
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی، در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین توصیه‌های مهمی را به فرماندار جدید شهرستان بویراحمد کرد و گفت: منت‌دار هیچ کسی نیستی.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (21 دی ماه 1400) احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: ما یک حکومت داریم بر دو محورِ مردم و مشروعیت؛ مردم انتخاب می‌کنند اما این یک بخش کار است که نشان‌دهنده مقبولیت است. این یک رکن اساسی است که در حکومت ما پیش‌بینی شده است.
احمدزاده افزود: هر وقت مسئولی کار به دست می‌گیرد وظایف او مستقیم از مردم به او تفویض شده است. اما یک وجه دیگر در قانون ما پیش‌بینی شده که برخواسته از دین است؛ حکومت از آن خدا و اولیای الهی است. تفاوت حکومت ما با دیگر حکومت‌ها هم در این نهفته است. ما معتقد به حکومت الهی هستیم. امام معصوم در غیبت خود علمای دین را به عنوان جانشین خود معرفی کرد. در زمان غیبت امام معصوم باید به عنوان ولی فقیه و جانشین امام معصوم انتخاب شود. بعد از انتخاب رئیس جمهور، حکم رئیس جمهور را رهبر تنفیذ می‌فرماید. این یک حکم الهی است که به دست ولی فقیه امضا می‌شود و بعد از آن رئیس جمهور مشروعیت پیدا می‌کند تا کار کند.



وی گفت: بعد از انتخاب رئیس جمهور، اولین مطالبه مردم این است که رئیس جمهور خواسته‌های آن‌ها را اجرایی کند. رئیس جمهور در راستای خواسته‌های مردم باید کشور را اداره کند و باید افرادی را در رأس قرار دهد.
احمدزاده بیان کرد: بنابراین تغییرات در کشور بر این اساس عادی است؛ تغییر در دولت‌ها امری رایج است. خیلی از افراد دارای شایستگی هستند اما به هر دلیلی دولت حاکم به این تنیجه می‌رسد افرادی را عوض کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور چند وعده داد؛ عدالت، تحول، کار و خدمت صادقانه و جهادی، تغییر در وضعیت ابعاد مختلف زندگی مردم، حفظ استقلال کشور، عدم نگاه به خارج، توکل به خدا و قدرت و قوت مردم. بنابراین کار باید به افرادی سپرده شود که این باورها را داشته باشند.



وی اظهار کرد: از دکتر احمدی برادرم که زحمت کشیدند تشکر می کنم و سپاسگذارم؛ ایشان زحمت‌های زیادی کشیدند.
استاندار گفت: امروز برادری از این استان برای فرماندار بویراحمد انتخاب شده که سابقه در سپاه پاسداران و بسج را دارند و  سال‌ها کار بسیجی کرده است. کار جهادی کرده برای ساخت و ساز در استان انجام داده است. مدت‌ها با جوان‌ها و نوجوان‌ها کار کرده است. دکتر مهدوی یک نیروی ارزشی از سپاه پاسدارن است.
وی افزود: بنده تفکرم این بود که حتی‌الامکان به سمتی برویم که چند پروژه کلیدی و بزرگ و کارآمد را دایم. باید نیرویی باشد که توانایی به انجام رسیدن این پروژه‌ها را داشته باشد. این برادر بزرگوار در قرارگاه خاتم جزو نیروهای تأثیرگذار است. باید کسی انتخاب می‌شد که این توان و این بینش اجرایی را داشته باشد و من معیارهایم را در این برادر محقق دیدم و به این نتیجه رسیدم که ویژگی‌های این برادر می‌تواند در خدمت به مردم تحول ایجاد کند.
وی خطاب به مهدوی مطلق اظهار داشت: شما فرماندار حکومت اسلامی هستید. وابسته به هیچ قوم و گروهی نیستید. وابسته به هیچ گروه سیاسی نیستید. باید به مردم خدمت کنید. مردم از هر گروه، قومیت و حتی از هر مذهب، باید به آنها خدمت کنید. باید همه را در خدمتگزاری همسان ببینید. تفکرتان باید همراه و همسو با دولت باشد. اشتباه نکنید، شما منت‌دار هیچ فردی هم نیستید. بدانید عمل شما وقتی جهادی صادقانه و در راه خدا خواهد بود که خدمت را در راه همه مردم بدانید. با نماینده محترم تعامل داشته باشید. اما شما در مقابل دولت موظفید. انشاالله این ها را سرلوحه کار قرا دهید.

بیشتر بخوانید: 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دکترسیدیاسررضوی زاده
Iran, Islamic Republic of
برادر مهدوی از نیروهای ارزشی و قوی در حیطه اجرایی هستن، انشاءالله که بتوانند مثل قبل هم تغییر ایجاد کنند و الان در منصبی بالاتر
آرزوی موفقیت و پیروزی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اول شما خودتان را منت دار نماینده گچساران ندانید بعد ایشون رو نصیحت بفرمایید چرا که کاملا مشخصه چقد منت دار هستیت در عزل و نصب علوم پزشکی
شاهد
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی هم اصولا نباید وامدارکسی باشی ولی درخدمت محض وبی چون وچرای سه نفری برادر سال 1373 نیست مردم معنی فرمايشات را مطلق می‌فهمند بعله
صیادی
Iran, Islamic Republic of
عجب فرمایشی حیف که مردم یه چیزای دیگه میبینند😄😄😄😄😄😄😄
بهرام
Iran, Islamic Republic of
مردم متوجه سخن راست هستند
تایان
Iran, Islamic Republic of
شما فرمایش کردی وماهم باور عزیزدل دوره دوره انفجار اطلاعات هست نه عصر یخبندان
مارگون
Romania
درود خدا بر استاد هدایت خواه و حاج منتظریان با این انتخاب فرماندار مردمی که با تمام طوایف یکسان خواهد بود درود درود درود درود درود
Iran, Islamic Republic of
انتصاب فرماندار هیچ ربطی به هدایت خواه و جریان هدایت خواه نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
اصلا جنابعالی ن مارگونی الکی خودت به اسم مارگون ننویس
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار
چه شفاف به فرماندار می فرمایی همگام و مطابق انتظارات دولت کار کن
پس چرا نیروهای حاکم بر ادارات را از طیف دولت انتخاب نمی کنی؟
آیا خبر داری که مسئولان خیلی از ادارات از نیروهای دولت گذشته هستند؟
لابد هنوز اطلاعی از وضع ادارات نداری که این طور فرمودی
محیط بان
Iran, Islamic Republic of
مثل محیط زیست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشاالله روشنفکر تک دوره ای است...
Iran, Islamic Republic of
انشالله زت عقده ای
بانک
Iran, Islamic Republic of
به به!!
زیبا فرمودید
اما غافل از اینکه اکثر مسوولین استان ما هنوز همان مسوولین دولت قبل هستند
بخصوص مدیر بانک ملی که خودرا مدیون مکتب تاجگردونیسم میداند تا کی..
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1