کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جزئیات تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد ( + تصاویر و فیلم )

21 دی 1400 ساعت 10:27

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال آغاز شدن است.


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال آغاز شدن است.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( سه شنبه 21 دی ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بویراحمد با حضور گسترده مسئولان استانی و شهرستانی، در سالن حکیم جرجانی یاسوج در حال برگزار شدن است.
غلام محمد زارعی نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، روحانیون، چهره‌های سیاسی و فرهنگی، شهردار یاسوج، مدیران شهرستانی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم حضور دارند.
در این مراسم شهرام مهدوی مطلق با پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.



به گزارش کبنا، دقایقی پیش سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد وارد سالن جلسه شد.
سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار نیز همراه استاندار بود. مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد آغاز شد.
     
10:43 سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد و همه به احترام سرود ملی قیام کردند.
    
10:45 کوروش دلشاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حال سخنرانی است.
دلشاد مدیریت مجید احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد را رهبرگونه دانست و از طرف همه از خدمات احمدی قدردانی کرد.
وی گفت: یک سنت بدی داشتیم که خوش استقبال بودیم و بد بدرقه، اما در تودیع و معارفه فرمانداران جدید این سنت بد شکسته شد و همه از خدمات آقای احمدی قدردانی می‌کند. [متن کامل سخنرانی کورش دلشاد]
10:55 سخنرانی دلشاد به پایان رسید و کلیپی از مهمترین فعالیت‌ها و عملکرد مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در حال پخش است.
11:05 سخنرانی مجید احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد شروع شد و وی به عمکردش در دوران کرونا و برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری پرداخت
وی همچنین صحبت‌های در باره افزایش اعتبارات شهرستان بویراحمد کرد.
احمدی گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همه مسئولان استان تشکر می‌کنم که بار مسئولیت را از دوش من برداشتند.
وی در پایان صحبت‌هایش از همه مسئولان استان، نماینده ولی فقیه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، آیت الله ملک حسینی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و مردم قدردانی کرد.
احمدی در ادامه از آقای مهدوی تشکر کرد و گفت: از ایشان تشکر می‌کنم که با خواهش این مسئولیت را پذیرفتند. [متن کامل سخنرانی مجید احمدی]
11:25 سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شروع شد و او به مهدوی توصیه کرد که فرماندار همه مردم باشد و وظیفه داری که بر اساس قانون و عدالت و برابری با همه برخورد کنی. فرماندار این طایفه و آن قوم نیستی. [متن کامل سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد]
11:35 معارفه شهرام مهدوی به عنوان فرماندار بویراحمد انجام گرفت و در ادامه مهدوی در سخنانی گفت: دال مرکزی من، وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است. [متن کامل سخنرانی شهرام مهدوی مطلق]



به گزارش کبنا، سالن مراسم معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد مملو از جمعیت بود و به هیچ وجه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشده بود و احتمال وجود شیوع کرونا نیز وجود داشت.







 


کد مطلب: 443376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443376/جزئیات-تودیع-معارفه-فرمانداران-شهرستان-بویراحمد-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1