تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۵۵
فرمانداری بویراحمد خبر داد؛

زمان و مکان مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد

۵
۰
زمان و مکان مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد
کبنا ؛
جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بویراحمد ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه (21 دی‌ماه 1400) در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود. 
گفتنی است با پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، شهرام مهدوی‌مطلق به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد منصوب شده است. تا پیش از این مجید احمدی فرماندار این شهرستان بود. 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
ای خدا وشهرسازی نخاه
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان خدمت به مردم رارهاکرده وفقط هروزدنبال کاشتن طرفداران خودهستند....مگه مقام معظم رهبری نمایندگان راازدخالت درانتصابات منع نکردند؟ولی نمایندگان حتی به فرامین حضرت آغاگوش نمی کنند.....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
په معلومه که حاج روشنفکر در جریانه یانه
یه وقت خبرش کنید نخوبه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
آقایان نماینده و استاندار محترم؟؟؟!!!!
شاخص هایی چون کارآمدی، تخصص و داشتن روحیه جهادی و انقلابی، واژه هایی است که خصوصا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شعارهای قبل از تبلیغات انتخاباتی خود به مردم قول و وعده آنرا می دادند، امروز استان با وجود دولت سید انقلابی و محرومان بیش از هر زمان دیگری جهت رشد و توسعه همه جانبه، نیازمند نخبه گان انقلابی و توانا در تصدی مسولیت های اجرایی می باشد. متاسفانه در بدنه اکثر دوایر دولتی لابی ها و نمایندگان محترم مجلس هرکدام بدون در نظر گرفتن معیار ها و شاخص های اصلح، به معرفی اشخاص مورد وثوق خود برای انجام مصاحبه در وزارت خانه متبوعش مبادرت می نمایند، این موضوع با واژه شایسته سالاری، لیاقت، کارآمدی و انقلابی بودن منافات دارد.
شایسته است برای انتخاب و تعیین مدیران لایق و توانا سازو کاری اندیشیده شود که مدیران پیشنهادی حداقل در یک رقابت استانی برنامه ها و سازوکارهای خود برای برون رفت از مشکلات موجود سازمانی تحت امر و همچنین برنامه های آتی خود را برای توسعه و پیشرفت استان در همه ابعاد فنی و مدیریتی تشریح و اعلام نمایند، آنگاه نمایندگان و یا نماینده توانمند را برای مصاحبه و اقدامات بعدی معرفی کنند.
انتظار می رود در نگاه مسولین به ویژه نمایندگان محترم مجلس تجدید نظر شود و بارقه های امید برای توسعه استان پر فروغ تر گردد.
شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر باز هم باخت
باز هم نشان داد مخاطب گر بسیار ضعیفی است.

همان چهارتا مدیری هم که خودشان را منتسب به روشنفکر میدانند ( تامین اجتماعی و آموزش و پرورش و علوم پزشکی و اداره کار ) از صدقه سری استاندار !!!!! و مدیران معامله گر اصلاح طلب بود

همه چیز برای روشنفکر تمام شده است
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1