کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

کلاس دانش افزایی کشتی فرنگی با حضور مدرس فدراسیون کشتی در چرام برگزار شد

20 دی 1400 ساعت 13:27

کلاس دانش افزایی کشتی فرنگی با حضور مدرس فدراسیون کشتی ایران در چرام با حضور کشتی گیرانی از کهگیلویه و بویراحمد؛فارس و چهارمحال بختیاری برگزار شد.


کلاس دانش افزایی کشتی فرنگی با حضور مدرس انستیتو کشتی فرنگی ایران و کشتی گیرانی از استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و چهارمحال و بختیاری در چرام برگزار شد

 
به گزارش کبنا از چرام کلاس دانش افزایی کشتی فرنگی با حضور مدرس فدراسیون کشتی ایران با حضور شجاعی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستانی و هیات کشتی استان در چرام برگزار شد.
؛در حاشیه برگزاری کلاس آموزش اصول کشتی با عبدالکریم کاکاحاجی مربی و مدرس فدراسیون کشتی و قهرمان کشتی آسیا و جهان به گفت و.گو‌نشستیم .
 
مدرس انستیتو کشتی فرنگی ایران در خصوص این کلاس بیان کرد:برای آموزش ۵روزه کشتی فرنگی در این دوره به علاقه مندان کشتی فرنگی شرکت کردیم و در ابتدا با پرسش و پاسخ شروع کردم و براساس برنامه ریزی آموزش خود را به صورت عملی شروع کردیم.
 
وی افزود:مدت دوره 5روزه است و تعداد بستگی به شهرستان دارد و فعلا 20نفر شرکت کردند که اگر هماهنگی از قبل می کردن از نظر آموزش بهتر بود و نیاز به این دارد که هماهنگی ها بیشتر تا کارها طبق استاندارد پیش برود.
 
کاکاحاجی مدرس فدراسیون کشتی ایران در پاسخ به کبنا در خصوص اینکه خوزستان از استان هایی است که کشتی فرنگی خوبی دارد و ملی پوشان زیادی تحویل داده با توجه به همسایگی دو استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان چه برنامه ای برای آموزش مربیان و کشتی گیران استان ما دارید بیان کرد:من گذشته از اینکه مدرس هستم ؛مدیرفنی تیم های استان خوزستان هم هستم و در آینده بعداز مسابقاتی که وجود دارد اردوهای بسترسازی در خوزستان داریم که مسئولان استان شما می توانند تعدادی معرفی کنند که در آن اردوها شرکت کنند البته مستلزم این است که آمادگی داشته باشند بعد وارد اردوهای مشترک شوند چون فاصله کشتی فرنگی خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ فنی زیاد هست .
 
مدرس کشتی فرنگی ایران وی در پاسخ به این سوال که چه ویژگی هایی یک کشتی گیر فرنگی دارد واز کجا باید استعدادها را شناخت اظهار است :سعی می کنیم نخبه ها را از مدارس جمع کنیم و استعدادیابی شود و کسانی که نخبه تر هستند روی آنها سرمایه گذاری کنند و کلاس های آموزشی هر ماه و به مدت یک هفته برگزار شود تا پیشرفت کنند.
 
 
کاکاحاجی مدرس فدراسیون کشتی در خصوص حمایت مسئولان از کشتی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:مسئولان استان به رشته های که مدال آور است کمک کنند و سعی کنند اسپانسر جذب کنند کاری که الان در خوزستان انجام می شود و سرمایه گذاری می کنند بطوریکه الان 60درصد تیم ملی در ردهای مختلف کشتی فرنگی از استان خوزستان می باشد.
 
امیدواریم مسئولان شهرستان چرام و استان کمک کنند و استعدادهای ورزش کشتی این شهرستان و استان در میادین کشوری و بین المللی بدرخشند که نیاز به کمک و آموزش اصولی و سرمایه گذاری دارد.


کد مطلب: 443346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443346/کلاس-دانش-افزایی-کشتی-فرنگی-حضور-مدرس-فدراسیون-چرام-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1