تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۴۳۳۱۳
مدیرکل کمیته امداد:

درخواست مدیرکل کمیته امداد استان برای همکاری بیشتر بانکهای کهگیلویه و بویراحمد / ایجاد ۴۹۷۰ فرصت شغلی در 9 ماهه 1400

۰
درخواست مدیرکل کمیته امداد استان برای همکاری بیشتر بانکهای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از بانک های عامل استان درخواست کرد برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش همکاری بیشتری کنند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (19 دی ماه 1400) قباد مبشری اظهار داشت: در این صورت می توان به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مثمرتری صورت داد.
وی بیان کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از طریق ایجاد اشتغال برای آنان یکی از مهمترین اهداف، رویکردها و برنامه‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از نتایج و پیامدهای مهم چنین اقدامی کمک به خودکفایی اقتصادی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان است.
وی عنوان کرد: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکنون اقدام هایی ارزنده برای اجرای طرح‌ های اشتغالزایی در زمینه های مختلف ویژه مددجویان زیر پوشش انجام داده و در آینده نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد. 
 وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۷۰ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده است، گفت: کمیته امداد استان با ایجاد این تعداد فرصت شغلی در نه‌ماهه امسال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شده است.
مبشری با اشاره به اینکه مهم‌ترین مؤلفه برای توانمندسازی خانواده‌ها ایجاد اشتغال پایدار است و درواقع ایجاد اشتغال اساس کار امدادرسانی است، بیان کرد: از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال که ضرورت کار هست برنامه آموزش مددجویان است که تاکنون ۵۷۳۶ نفر در این خصوص آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند و تعدادی از افراد آموزش‌دیده تسهیلات دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جاری،تاکنون بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده است.
افزون بر ۴۷ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1