کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی برفی در پیست اسکی کاکان / مدرسه اسکی رایگان برای سنین زیر 12 سال

19 دی 1400 ساعت 16:13

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پیست اسکی کاکان برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی خبر داد.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پیست اسکی کاکان برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (19 دی ماه 1400) جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پیست اسکی کاکان برای میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی خبر داد.
بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت :با توجه به بارش رحمت الهی در پیست اسکی کاکان ،این پیست آماده پذیرایی از ورزشکاران و گردشگران است .
جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از امکانات بالابر، تله اسکی، برف کوب، خوابگاه و رستوران این پیست خبر و افزود: مدرسه اسکی این پیست برای سنین زیر 12 سال بصورت رایگان است .
سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بارش رحمت الهی در هفته ی گذشته را خوب توصیف کرد و بیان داشت :با هماهنگی انجام شده قبل از بارش برف و رحمت الهی مشکلات این پیست مرتفع شده و هیچ گونه مشکلی برای حضور ورزشکاران و گردشگران برای استفاده از امکانات پیست اسکی کاکان وجود ندارد.
جهانبخش ،امکانات و ظرفیت موجود در پیست اسکی کاکان را مناسب برگزاری مسابقات کشوری وبین المللی دانست و تصریح کرد: در سفر رئیس فدراسیون اسکی کشور به استان قول میزبانی یکی از رده های سنی به استان و هیأت اسکی کهگیلویه وبویراحمد داده شد و در صورت صلاحدید فدراسیون یکی از رده های سنی اسکی کشور به میزبانی استان در این پیست برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی برفی در این پیست همانند سالهای گذشته خبر و گفت :با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بهمن ماه جشنواره فرهنگی ورزشی برفی در پیست اسکی کاکان برگزار می شود که می تواند کمک شایانی در جذب توریست و گردشگر باشد.
این مقام مسئول در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ظرفیت این پیست بعنوان یکی از قطب های گردشگری در استان یاد کرد و افزود:پیست اسکی کاکان تنها پیست اسکی کشور است که مجهز به گاز شهری است .
بهروز جهانبخش در پایان ضمن تشکر از حمایت استاندار ،معاونین ،گفت :این پیست ظرفیت توسعه وارتقادارد و در صورت حمایت های مادی و معنوی می توانند بعنوان یکی از پیست های خوب کشور در میزبان رقابتهای بین المللی باشد.
پیست اسکی کاکان در 18 کیلو متری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است .


کد مطلب: 443312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443312/برگزاری-جشنواره-فرهنگی-ورزشی-برفی-پیست-اسکی-کاکان-مدرسه-رایگان-سنین-زیر-12-سال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1