کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

مأموران انتظامی بصورت اتفاقی جان پسر ۱۸ ساله را نجات دادند

19 دی 1400 ساعت 14:34

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جان پسر ۱۸ ساله که خود را حلق آویز کرده بود، نجات دادند.


فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان جان پسر ۱۸ ساله که خود را حلق آویز کرده بود، نجات دادند.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان بهمئی، امروز یکشنبه (19 دی ماه 1400) سرهنگ"فرزین جمشیدی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از خیابان های شهرستان بهمئی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تعقیب یکی از منازعین و به صورت اتفاقی در منزل یکی از شهروندان مشاهده کردند پسربچه ای ۱۸ ساله با یک عدد شال به قلاب پنکه به صورت حلق آویز قصد خودکشی داشته که سریعاً توسط ماموران با قطع آلات حلق آویز پایین کشیده شد و با خودروی سازمانی به مرکز درمانی شهرستان اعزام که پس از اقدامات فوری پزشکی و مداوا از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
جمشیدی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه ضمن ابراز خرسندی بی حد و وصف خانواده فرد مذکور و بازتاب گسترده رسانه‌های بومی و محلی، رضایت شهروندان را در پی داشته که در پی آن شهروندان از عملکرد ماموران انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزایش اعتماد مردمی به پلیس را لازمه مشارکت در تولید امنیت دانست و گفت: اعتماد و رضایت مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس می باشد.


کد مطلب: 443309

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443309/مأموران-انتظامی-بصورت-اتفاقی-جان-پسر-۱۸-ساله-نجات-دادند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1