تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۴۳۲۹۶
امام جمعه قلعه رئیسی:

سوز سرما بر جان مردم شوتاور چاروسا / انتقاد شدید امام جمعه از اخلال در روند گازرسانی

۰
وقتی مردم در کش و قوس پیمانکاران می‌سوزند؟
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم روستای شوتاور چاروسا در آتش کم کاری پیمانکاران شرکت گاز می‌سوزند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خصوص نیمه کاره رها شدن وضعیت گازرسانی به روستای شوتاور و چندین روستا در چاروسا گفت: روستای شوتاور یکی از بزرگترین روستاهای  بخش چاروسا بوده و چهار شهید تقدیم انقلاب کردند به انقلاب و نظام و آرمان‌هایش وفادارند و بعد از دو سال از گازرسانی به چاروسا این روستا که در هفت کیلومتری قلعه رئیسی واقع است با  هزار نفر جمعیت در سرمای شدید زمستان از نعمت گاز محروم هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی افزود: حقیقا باید مدعی العموم ورود کند چرا گازرسانی به این روستاها با این همه تاخیر همراه است؟ چرا مردم شریف این روستا باید از این نعمت محروم باشند؟ واقعیت این است بعضی‌ها آرزوی روشن شدن شعله گاز در روستا را به قبر می‌بردند چرا این همه تاخیر؟ باید علل و عوامل این تاخیر بررسی شود چرا باید مردم در کش و قوس پیمانکاران بسوزند؟

صلواتی تصریح کرد: از زحمات مسئولان به خصوص مدیرعامل شرکت گاز استان در گاز سانی به چاروسا تقدیر و تشکر می‌کنم و همیشه زبان تشکر داشته‌ام اما رنج و دردی که مردم شریف روستاهای دره‌خواجه در پنچ کیلومتری، کل بازار در 3 کیلومتری، شوتاور در 7 کیلومتری در این دو سال تحمل کردند قابل وصف نیست و انتظار است استاندار محترم به این مساله ورود کند و به صورت جهادی مشکل گازرسانی به این روستاها برطرف شود.
گفتنی است در سال گذشته عملیات گازرسانی به روستاهای شوتاور آغاز شد که پیمانکار به صورت نیمه کاره پروژه را رها کرد و در سفر استاندار به چاروسا مدیرعامل شرکت گاز از انتخاب مجدد پیمانکار برای این پروژه خبر  داد که ملزومات کار هم تجهیز و پیمانکار مستقر شدند اما هنوز شروع به کار نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1