کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بی توجهی شهردار یاسوج به پیگیری های مکرر خانواده شهید / مشکلات شهر یاسوج روز به روز بیشتر می شود

18 دی 1400 ساعت 21:16

یکی از مواردی که بی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج در مورد آن اتفاق افتاده، ساماندهی یکی از بلوارهای شهر یاسوج است که به نام سردار شهید حاج ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شده است.


در حالی که مقدم همچنان به عنوان شهردار یاسوج بر منصب خود باقی ماند، مشکلات شهر یاسوج نیز همچنان پابرجاست، ابراز نارضایتی مردم از این شرایط بیشتر شده است و هیچ نشانه ای از کار و تلاش در این شهر دیده نمی شود.
به گزارش کبنانیوز، یکی از مواردی که بی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج در مورد آن اتفاق افتاده، ساماندهی یکی از بلوارهای شهر یاسوج است که به نام سردار شهید حاج ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شده است.
در چند ماه اخیر خانواده شهید اورنگ درخواستی مبنی بر ساماندهی این بلوار در جاده کمربندی پل سوم بشار یاسوج را پیگیری کردند و از شهردار خواستند وضعیت این بلوار را ساماندهی کند.
باگذشت سه ماه از انتشار این خبر و انتقادهای مکرر خانواده شهید اورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب بلوار شهید اورنگ اما همچنان شهرداری و شورای شهر یاسوج هیچ اقدامی انجام نداده اند.
خانواده تنها شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد پیش تر نیز از مسئولان این استان خواسته بودند چنانچه قصد ساماندهی بلوار نامگذاری شده به نام سردار شهید ستار اورنگ را ندارند نسبت به تغییر نام بلوار و برداشتن تابلوی نصب شده در بلوار اقدام کنند که هیچکدام عملیاتی نشده است.
تصاویر زیر روز گذشته (۱۷ دی ۱۴۰۰ ) از وضعیت بلوار شهید اورنگ گرفته شده است.


کد مطلب: 443291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443291/بی-توجهی-شهردار-یاسوج-پیگیری-های-مکرر-خانواده-شهید-مشکلات-شهر-روز-بیشتر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1