کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد

پیاده روی حرم تا حرم (+ تصاویر و فیلم)

17 دی 1400 ساعت 19:33

​​​​​​​به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) همایش پیاده روی و عزاداری از «حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع)» یاسوج برگزاری شد. دلدادگان حضرت زهرا (س) در یاسوج مسیر ۹ کیلومتری حرم امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) را پیاده پیمودند.


 رئیس شورای هیات مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش پیاده روی و عزاداری ازساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۶ دی از حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) تا حرم مطهر امامزاده مختار (ع) ماه برگزار شد.
سید صادق اداره افزود: این برنامه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب پیاده روی دسته‌های عزاداری برگزار شد.
اداره ادامه داد: برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی در بین مسیر از جمله برنامه‌های این همایش پیاده روی بود.
وی اظهار کرد: این برنامه فرهنگی و معنوی از سال ۸۲ به همت هئیت امامزاده عبدالله یاسوج شروع شد و ادارات مختلف نیز در این برنامه همکاری دارند.
نماینده ولی فقیه در استان هم پس از اقامه نماز در جمع عزاداران فاطمی در حرم امامزاده مختار (ع) با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا (س) گفت: توحید، انجیل و تمام انوار الهی در پرتو عنایات و توجهات بانوی دوعالم و فرزندانش است.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت به میدان آمد و در این راه به شهادت رسید. فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای رسیدن به کمالات انسانی است.
 حسینی با اشاره به اینکه رسیدن به کمالات، زن و مرد ندارد و مسیر برای کمال زن و مرد فراهم است، اظهارکرد: زنان می‌توانند الگوی مردان و زنان تاریخ باشند کما اینکه ما در جامعه بشریت بانوان باحیا و با عفتی داریم که برای زنان و مردان الگو هستند نمونه آنان مادران و همسران شهدا هستند.
گفتنی است که برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی در بین مسیر از جمله برنامه‌های این همایش پیاده روی است.































     
 


کد مطلب: 443246

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443246/پیاده-روی-حرم-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1