کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تغییر مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت / مدیرکل کیست؟

16 دی 1400 ساعت 11:14

حواشی حضور غلامرضا تاجگردون در مراسم تودیع و تکریم معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منجر به تغییر هر چه سریعتر مدیرکل آموزش و پرورش شد.


حواشی حضور غلامرضا تاجگردون در مراسم تودیع و تکریم معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منجر به تغییر هر چه سریعتر مدیرکل آموزش و پرورش شد.
به گزارش کبنا، سخنرانی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مراسم تکریم و تودیع اردشیر یاری‌پور معاون اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شد تا افرادی که چشم طمع به صندلی مدیرکلی آموزش و پرورش داشتند، آن را پیراهن عثمان کنند برای اینکه هر چه سریعتر به قدرت برسند. حضور «تاجگردون» در این مراسم به تهران مخابره شد و بر اساس شنیده‌های خبرنگار کبنانیوز، وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفته که فعلاً تا تعیین تکلیف مدیرکل بعدی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مسئولیت این دستگاه بزرگ را به یک سرپرست واگذار کند.
به گزارش کبنا، شنیده شد که حسنعلی عزت‌خواه که از فرهنگیان و دبیر آموزش و پرورش با سابقه است، در آستانه صدور ابلاغ سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.
دبیر مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مدارس دولتی و غیر دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب، رئیس گروه متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول حراست کانون زبان و کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از مسئولیت‌های عزت‌خواه می‌باشد.
رسانه‌ها و فضای مجازی نیز خبر از انتصاب اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده می‌دهند.
 گفته می‌شود وزیر آموزش و پرورش قصد دارد ابتدا یکی از گزینه‌های کنونی را بعنوان سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و سپس گزینه دیگری را به عنوان مدیرکل این نهاد منصوب کند.
گزینه‌های مطرح شده برای انتصاب در مدیرکلی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ «بهرام موحدزاده»، حسنعلی عزتخواه (دردمند)، «مرتضی فروغ فرد»، «سید نظام مرادی» و «حسینی خواه» می‌باشند.
کبنانیوز به زودی تحلیل‌ها و مطالب خود را پیرامون انتصاب مدیرکلی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهد کرد. با این وجود، شایسته است که سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرابت‌های فامیلی، توازن مدیریتی را برای اهالی مختلف استان هم مد نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی «یاری» از آموزش و پرورش با حضور «تاجگردون» (+ تصاویر)

تاجگردون در تودیع یاری: من چنین حسی ندارم که نباید باشم / خیلی این روزها برای پست آویزان می‌شوند، ارزش ندارد ( + فیلم )


کد مطلب: 443205

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443205/تغییر-مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-شتاب-گرفت-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1