کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

فضای آموزشی دیشموک فاجعه بار است

10 دی 1400 ساعت 17:07

 امام جمعه دیشموک با اشاره به فضای فاجعه‌بار آموزشی در دیشموک اشاره کرد و گفت: برخی از مدارس 700 نفری بوده و از فضای آموزشی مناسب و مطلوبی برخوردار نیست که امیدوارم از ظرفیت بنیاد علوی در رفع مشکلات آموزشی در دیشموک استفاده شود.


امام جمعه دیشموک با اشاره به فضای فاجعه‌بار آموزشی در دیشموک اشاره کرد و گفت: برخی از مدارس 700 نفری بوده و از فضای آموزشی مناسب و مطلوبی برخوردار نیست که امیدوارم از ظرفیت بنیاد علوی در رفع مشکلات آموزشی در دیشموک استفاده شود. 
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: اگر کسی اهل تقوا باشد هرگز گمراه نخواهد شد.
 وی با اشاره به فضای فاجعه‌بار آموزشی در دیشموک اشاره کرد و گفت: برخی از مدارس 700 نفری بوده و از فضای آموزشی مناسب و مطلوبی برخوردار نیست که امیدوارم از ظرفیت بنیاد علوی در رفع مشکلات آموزشی در دیشموک استفاده شود.
 راوند با اشاره به بازی مشترک آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی در مذاکرات وین افزود: بازی خارج از مذاکرات توسط رژیم صهیونیستی در حال انجام است که اگر مشکلات مذاکره حل نشود، هسته‌ای ایران توسط آنان نابود و بازی درون مذاکرات با هدف زیاده خواهی ها توسط فرانسوی‌ها در حال ادامه است.
 وی خاطرنشان کرد: دشمنان اگر دست بر ندارند یک شکست راهبردی دیگر در انتظار آنان است که «زمان بزن و در رو» تمام شده که اگر غلطی کنند اثری از رژیم صهیونیستی نمی‌ماند.
 راوند با اشاره به روز مقاومت و شهادت سردار دل‌ها گفت: مکتب تربیتی حاج قاسم سلیمانی، مکتب شیعه در تراز دوران غیبت نام برد.
 وی اضافه کرد: شهید سلیمانی جلودار جریان جهانی برای شیعیان و نجات مستضعفان در برابر طاغوت برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) بوده است.
 امام جمعه دیشموک ادامه داد: نیروهای مقاومت توانستند در برابر مستکبران عالم با قدرت ایمانی مستحکم بایستند.

 خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به درس آموز زندگی این شهید گرانقدر گفت: طبق گفته ایشان یکی از رمزهای موفقیت وصل شدن به زندگی شهدایی و میدان مغناطیسی شهدا برای نجات تمامی انسان‌ها، دلسوزی برای همه انسان‌هاست.
 وی با اشاره به رکن دیگر زندگی سردار دل‌ها افزود: محوری‌ترین شاخصه و ویژگی شهید سلیمانی ارتباط قلبی و واقعی با ولایت‌فقیه بود.
 راوند اضافه کرد: رکن سوم زندگی حاج قاسم سلیمانی ایستادگی در برابر کفار بوده که بر ما واجب است در فضای مجازی در مقابله با دشمنان به صورت تهاجمی حرکت کنیم که زندگی ایشان سر تا پا درس است.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) در روز پنجشنبه آتی گفت: کسانی که می‌توانند ایام فاطمیه را باشکوه در فضای زندگی، خانه و خانواده برگزار کنند.
 وی افزود: فاطمه (س) بزرگ بانوی اهل بهشت است که با ساده زیستی زندگی می‌کرد.
 راوند ادامه داد: دنیا گرایی، خواسته‌های غیرمعمول سبب می‌شود که به حلال و حرام خداوند توجه نکند که باید خواسته‌هایمان در راستای آخرت گرایی باشد.


کد مطلب: 442998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442998/فضای-آموزشی-دیشموک-فاجعه-بار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1