کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیرون یا داخل مجموعه + اسامی گزینه‌ها

7 دی 1400 ساعت 21:11

آیا تجربه تلخ «باغ‌گلی» در انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تکرار می‌شود.


آیا تجربه تلخ «باغ‌گلی» در انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تکرار می‌شود.
 به گزارش کبنا؛ این روزها تغییر مدیرکل آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین موضوعات جریان‌های سیاسی و نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی است.
 هادی زارع پور با سابقه ترین مدیرکل آموزش وپرورش دولت روحانی در کشور همچنان سکاندار است و چند روز پیش اعلام کرد آماده همکاری و انتقال تجربیات به مدیر بعدی است.
 اما مدیر بعدی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد کیست؟
 براساس گزارش‌های میدانی و اطلاعات موجود در فضای سیاسی استان هم اکنون سه گزینه نهایی جهت معرفی به وزارت در حال آخرین تلاش‌ها هستند.
 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون درزیک اقدام رندانه سید نظام مرادی از اصلاح طلبان بویراحمد و در تقسیمات ایلی از بویراحمد علیا را به عنوان گزینه مورد نظر خویش معرفی نموده تا بتواند درانتخابات آینده حمایت این طیف را در سبد رأی خویش داشته باشد. 
گزینه دیگری که در محافل فرهنگی و سیاسی از وی نام برده می‌شود محمد جمالی مدیر سابق آموزش و پرورش در دولت احمدی نژاد هست. «حجت‌الاسلام سید محمد موحد» در انتخابی هوشمندانه فردی بی‌حاشیه و آرام و از یاران همیشگی خویش را از ایل بویراحمد برای این جایگاه مهم مطرح نموده است. 
اما آخرین گزینه «بهرام موحدزاده» از طیف اصولگرایان (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی) در بویراحمد و دنا می‌باشد. او 22 سال در آموزش و پرورش خدمت کرده بود و بعدها به پیام‌نور کوچ کرد و در آنجا به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور یاسوج خدمتش را تاکنون ادامه داده است.
 بی شک مشکلات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و گستردگی آن پر مناطق محروم نیازمند نیرویی است که از بدنه آموزش و پرورش باشد و شناخت کافی از همه زوایای این دستگاه عظیم داشته باشد تا بتواند در راستای سند تحول آموزش و پرورش گام بردارد. 


کد مطلب: 442901

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442901/انتخاب-مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-بیرون-یا-داخل-مجموعه-اسامی-گزینه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1