تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۲۸۰۵
کبنا گزارش می دهد؛

حواشی ادامه دار رد صلاحیت «آقایی» دامن عده ای را لکه دار کرد / نامه تلخ قشقایی ها و پاسخ رئیس دفتر «حسینی پور» / آیا سیدناصر حسینی پشت جریانات رد صلاحیت شهردار است؟ / پشیمانی قشقایی

۱۷
۱
حواشی ادامه دار رد صلاحیت «آقایی» دامن عده ای را لکه دار کرد / نامه تلخ قشقایی ها و پاسخ رئیس دفتر «حسینی پور» / آیا سیدناصر حسینی پشت جریانات رد صلاحیت شهردار است؟ / پشیمانی قشقایی
کبنا ؛
قشقایی های گچساران اقشاری بوده اند که همیشه به خاطر تنها گذاشتن علی فولادی وندا در انتخابات مجلس از اصولگرایان گلایه های زیادی دارند، قشقایی ها، دیگر کاندیدایی که بتواند در حد و اندازه علی فولادی وندا باشد نتوانستند به میدان بیاورند. قشقایی اقلیتی بوده که نه در جبهه چپ جایی داشت و نه در جبهه راست. این نشان می دهد سیاسیون و الیت گچسارانی که عمدتا لر هستند توجهی به اقشار غیر لر ندارند و توجهات در حد جمع کردن سبد رأی و گفتاردرمانی است.
به گزارش کبنا نیوز، اما همه اینها گمانه زنی است، که سکوت سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت به آن دامن بیشتری زده است. پشت پرده افراد دیگری هم هستند و نماینده نیز سیبل این جریانات است.
قشقایی‌ها در نشست با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهردار شدن «آقایی» را مطالبه کردند و احمدزاده هم پاسخ آنها را داد که تابع قانون هستم اگر دو گیری که وزارت کشور به شهردار شدن آقایی گرفته اند، مرتفع شود، یقیناً آقایی شهردار می‌شود. گیرهایی که به طور دقیق برای مردم شفاف و روشن نشد.
علی پور تنها عضو شورای شهر دوگنبدان که با فعالیت خود در فضای مجازی با راه انداختن موج های رسانه ای سعی در حمایت از «آقایی» داشت، چندین بار به کنایه این «گیرها» و «ایرادها» اشاره کرد. علی پور در کنایه به استاندار اینطور نوشت: «آقای استاندار اگر گره دیگری هست بگویید»، علی پور همچنین این را گفته است که «هر گیری هست در شهرستان اتفاق افتاده»، او در استوری چند روز اخیر خود گفته است «منافع عده ای در خطر است، و دودمان خیلی ها را بر باد می دهیم»، اما بیش از این چیزی نگفت. امام جمعه دوگنبدان نیز به رد صلاحیت آقایی تلویحاً اشارهکرده و گفت؛ «قرار است، معصوم پیدا کنند. امیدوارم معصوم پیدا شود و مشکلات هم هر چه سریعتر مرتفع شود. وی در ادامه به این نکته هم اشاره کرد که با گچساران این‌گونه برخورد نشود»، دادستان گچساران نیز در جلسه تودیع و معارفه فرمانداران گچساران از مسئولان و به ویژه از استاندار خواست تأییدیه شهردار دوگنبدان تعیین تکلیف شود، اما گفته های شهردار هم فایده ای نداشت، همه اینها در حالی است که نماینده دو شهرستان سکوت اختیار کرده و هیچ گونه حرفی در این باره نزده است. هر چند که گفته می شود «حسینی پور» در جریانات شهرداری دخالتی نمی کند و دخالت ها از طرف کسانی است که دور او جمع شده اند و همچنین لیدرهای او، و افراد دیگری در مرکز استان. اما شهردار نشدن آقایی تا حدود زیادی گردن سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی انداخته شده است. مردم در این شهر کوچک از جریانات با خبر هستند و می دانند چه اتفاقاتی می افتد.
بخش تلخ ماجرا اینجا است که عده ای از اصولگرایان گچساران که چند تن از افراد شاخص آنها کاملا مشخص است در جریان انتخابات میان دوره 1400 برای به زمین زدن رقبای خود، سیدناصر را از تهران به گچساران کشاندند، و سیدناصر، حرف هایی تازه ای می زد که مردم جذب او شدند، اما در عمل و در این ماه هایی که گذشت بسیاری از مردم از کرده ی خود پشیمان شده اند.
مطالبی در فضای مجازی با امضاء جمعی از جوانان قشقایی! در خصوص رد صلاحیت «آقایی» منتشر شده و خطاب به حسینی پور در آن مطلب آمده که با مرد خدا پنجه نیفکن چون نمرود / این جسم خلیل است که آتش زدنی نیست
 همچنین رئیس دفتر سید ناصر واکنش تندی به منتقدین نشان داده و منتقدین را منفعت طلب، با نیات شوم معرفی کرده و گفته دلالان سیاسی با دغل بازی نمی‌توانند بین جریان واقعی انقلاب نفاق و جدایی بیندازند و همچنین تاکید کرده که از سید ناصر حمایت کرده و می‌کنم و ذره ای در مسیر خود شک نداشته و ندارم.
نامه جمعی از جوانان قشقایی خطاب به سید ناصر حسینی پور
بسم تعالی
نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت
جناب آقای سید ناصر حسینی پور
با سلام
خبرها را رصد می‌کنید؟ اتفاقات را می‌نگرید؟! قوم گرایی را به وضوح می‌بینید؟! ظلم را چطور؟!
پس چرا سکوت کرده‌اید؟
روزی در فرمانداری گفتین که خدا لعنت کند مرا اگر حب پست و مقام داشته باشم ولی حالا برای گرفتن یک صندلی خدا رو هم نادیده گرفتین؟!
کجا رفت مکتب حاج قاسم سلیمانی؟
کجا رفت انقلابی و انقلابی گری؟
جناب حسینی پور
شاید اگر روزی از ما می‌پرسیدند سید ناصر جبهه و جنگ را چقر می‌شناسید، ما از صداقت و پاکی تو قسم می‌خوردیم و پای قسم خود می‌ماندیم.
ولی چه زیبا گفتند بزرگان که صداقت و پاکی یک مرد را زمانی قضاوت کنید که قدرت داشته باشد و به حرفش عمل کند!
جناب حسینی پور
نه برای حذف فرزند قشقایی جناب علی محمد آقایی بلکه به خاطر سواستفاده از اسم حاج قاسم، پیروزی با این شعار و پیاده کردن اعمال زشت پشت این اسم مقدس هرگز شما را نخواهیم بخشید!
هرگز نخواهیم بخشید شما را به خاطر توهین به جایگاه ایل قشقایی وقتی برادر شما در یک گروه گفت اگر به قشقایی سمتی داده شود از روی کرامت است!
ای کاش نماینده نمی شدین تا اینگونه در ذهن افراد بد جلوه نمیکردین.
ای کاش به سیاست وارد نمی شدین و برای قدرت اینگونه برای حذف فرزندان انقلابی قد علم نمیکردین!
آقایی انقلابی است و انقلابی خواهد ماند چه در مسند شهرداری و چه در مسند یک شهروند ولایی.
جناب حسینی پور
در مورد ظلم به حاج اقایی با یک بیت شعر شما رو از عاقبت این عمل آگاه می‌کنیم:
با مرد خدا پنجه میفکن چو نمرود
این جسم خلیل است که آتش زدنی نیست
وعده ما اسفند ۱۴۰۲
جمعی از جوانان قشقایی
 دلالان سیاسی با دغل بازی‌ها نمی‌توانید بین جریان واقعی انقلاب نفاق و جدایی بیاندازید
به گزارش کبنا، متن کامل نامه‌ی رییس دفتر سیدناصر حسینی‌پور در شهرستان گچساران به شرح زیر است.
 عرض ادب و احترام محضر مبارک دوستان و هم ایلی‌های عزیزم
 در رابطه با مسائل پیش آمده در خصوص انتخاب شهردار و نگرانی و ناراحتی بعضی دوستان از نماینده محترم و انقلابی، بر خود لازم می‌بینم مطالبی بیان کنم، در رابطه با انتخاب دوست و برادر عزیزم جناب حاج علی محمد آقایی به سِمَت شهردار منتخب شورای محترم شهر، نماینده مؤمن، مردمی و انقلابی شهرستان جناب دکتر سید ناصر حسینی پور هیچگونه نظر منفی نداشته و بالعکس در چند مرحله طی تماس تلفنی با مجموعه وزارت کشور و استانداری (در حضور بنده) به نحو شایسته و با نظر مساعد از ایشان حمایت و تمجید نمودند.
در رابطه با پیشنهاد بعضی از دوستان به بنده مبنی بر استعفاء از ریاست دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم لازم است به عزیزان متذکر شویم که در انتخاب سید ناصر حسینی پور به عنوان نماینده مردم به هیچ عنوان قومیتی ورود نکردیم که الان بخواهیم این پیشنهاد را قبول کنیم، *سید ناصر* به عنوان یکی از اسناد معتبر منطقه، استان و کشور است و با افتخار از این اسطوره ایثار و رشادت حمایت کرده و می‌کنیم و ذره‌ای در راه و مسیر خود شک نداشته و نداریم، هرچند میدانیم که عده‌ای منفعت طلب با نیّات شوم قصد تخریب این چهره ولایی و انقلابی را دارند و ان شاءالله نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.
در پایان به تاجران و دلالان سیاسی شهرستان توصیه می‌کنیم دست از نقشه‌های شیطانی و مخرب خود بردارید، علی محمد آقایی همان علی محمد جهادگر و انقلابی است که هیچ سنخیتی با رفتار شماها ندارد و هیچ وقت مرام و مسلک سیاسی‌اش را قبول نداشتید، پس چطور شده که الان نقش یار مهربان را بازی می‌کنید؟
فرزندان واقعی و دلسوز انقلاب (سید ناصر و حاج علی محمد) قدر و منزلت همدیگر را می‌دانند و در مسیر خدمت صادقانه به خلق الله از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، شماها دلالان سیاسی با این دغل بازی‌ها نمی‌توانید بین جریان واقعی انقلاب نفاق و جدایی بیاندازید.
من الله التوفیق
مجتبی جعفری دیزگانی
رئیس دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم
همچنین در توئیت هایی به موضوع رد صلاحیت شهردار اشاره شده است:
 



 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه سیدناصر دکتراش رو گرفته
جل الخالق
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
ظلم به اقای شد ما ازبیانه حناب اقای جعفری نماینده دلسوز پیشین گچساران نسبت به اقای حاج علیمحمد اقاییرا تاید وبرای مردم واقعیت واشکار که ظلم به اقای اقایی شده است تنها شورای محترم شهر گچساران میتواند محکم بر مصوبات خود تاکید داشته با شندلازم به ذکر است که به فرزند شهید انصاری که ریاست مدیر مناطق ایشان را به درستی انتخاب کرده برای ریس دفترشان ولی عدهای به دنبال این فرزند شهید والامقام هستند که انرا نگزارند که ریس دفتر مدیر نفت گاز گچساران شود انها باید در برابر خون این عزیزان شهید ان باسخ گو باشند
Iran, Islamic Republic of
چه خون مومنی را بریزی چه آبرویش را
از نشانه های زوال یک گروه حذف بدون توجیه انسانهای شایسته است.
مسئله حاج آقایی آزمون بزرگی برای برادران حسینی و استاندار بود که می توانستند بدون هزینه از آن یک پشتوانه معنوی و مردمی بسازند اما از آنجا که لازمه دور انداختن یک طیف مسموم هزینه دارد پس خیریت این بود که آقایی فدا شود تا آهنگ سقوط این گروه تندتر شود. از آقایی چیزی کم نشد ولی برادران حسینی دنیا و آخرت .
Iran, Islamic Republic of
چشم قشقایی هایی که از خانواده بحرینی حمایت کردند روشن
جهان
Iran, Islamic Republic of
حذف آقایی معلومه کار کیه استان +تهران
بهرام
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که به ترکها راست می‌گوید زینال زاده است نه تاجگردون نه حسینی ها نه استاندار
علایی
Iran, Islamic Republic of
راه برای اقبال به زینال زاده باز میشود
علی کاندیدای 1402
Iran, Islamic Republic of
کاندیداهای 1402 باشت وباوی شکست سختی می‌خورند هم بویراحمد را ازدست دادن هم قشقائی ها را
فولادی
Iran, Islamic Republic of
مادیگه گول نمیخوریم خدایی
شریفی
Iran, Islamic Republic of
رد آقایی از مرکز استان آب می‌خورد دو دو تا چهارتا😄😄😄😄😄😄😄😄
تابان
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف از یاسوج تا گچساران ونهایتا تهران وباقی قضایا بله به روز میگن شب مردم را چی حساب میکنید جنابان منتظر بهمن یا اسفند1402 باشید اونموقع قشقایی ها وبویراحمد گرمسیر .لذا فعلا خوش باشید بخدا با زدن آقایی خودتون حذف شدید
محمد
Romania
آقایی از مردان پاک سرشت و از دو طایفه ترک و لر می باشد. مسلما رد آقایی مهر تاییدی است بر عدم استقلال استاندار و اینکه ایشان بازیچه دست ابزار قدرت است.
قشقایی
Romania
به دوستان قشقایی عرض میکنم چیزی ک باعث لطمه به جایگاه ما شده ، ایجاد دو دستگی است .
تا جایی که در شبکه بهداشت کسانی به راحتی به ایل بزرگ قشقایی خیانت کرده و برا گرفتن پست و مقام به سمت سید ناصر حسینی رفتن !
تاریخ خیانت این افراد را هرگز فراموش نخواهد کرد .ایشا الله اسفند ماه ۱۴۰۲ درس عبرت آموزی خواهند آموخت!!!!
حاج کوهکن
این نامه فاقد نام نویسنده و از طرفداران نماینده قبلی می باشند و تصمیم دارن سید ناصر را به حاشیه ببرن من بعنوان یک قشقایی حمایت خود را از سید دلها اعلام میدارم و پیشمان نیستم
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات شهر واستان ما سیاست زدگی عده ای منفعت طلب است بارد ظفری از شهرداری گچساران این گروه هم به هرطریق میخواهند تلافی کنند
ایرانی
Romania
احسنت ودرود بر آقای جعفری دیزگانی واقعا حقیقت رابیان نمودین
Romania
دلالان سیاسی بادغل بازی نمی‌توانید بین جریان واقعی انقلاب نفاق وجدایی بیاندازید
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1