کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد؛

یاسوج میزبان مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور می‌باشد

30 آذر 1400 ساعت 16:53

گودرزی رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج در رقابتهای دسته یکم باشگاههای کشور خبر دادو گفت :گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت چهار تیم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.


گودرزی رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج در رقابتهای دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد و گفت: گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت چهار تیم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گودرزی رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از میزبانی شهر یاسوج در رقابتهای دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد و گفت: گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاههای کشور با شرکت چهار تیم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.
سجاد گودرزی، رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد با بیان این خبر، اظهار داشت: گروه سوم مسابقات دسته یکم بسکتبال باشگاههای کشور به میزبانی شهر یاسوج در محل سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می شود.
گودرزی، رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد از شرکت تیم‌های نفت امیدیه، فرخ دانا کیما شهرکرد، خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در این رقابتها خبر و افزود: ورود تیم‌های شرکت کننده روز سه شنبه 7دیماه 1400 است و رقابتها از عصر روز چهارشنبه 8 دیماه 1400 آغاز می شود.
رئیس هیات بسکتبال شهرستان بویراحمد، از معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان که همیشه در میزبانی مسابقات کشوری از تیم‌ها و هیات‌های استانی و شهرستانی حمایت می کنند تقدیر و تصریح کرد: این مسابقات از عصر روزهای 8، 9 و 11 دیماه 1400 با دو بازی برگزار می شود و امیدواریم شهر یاسوج میزبان شایسته‌ای برای تیم های و عوامل برگزاری مسابقات باشد.
گودرزی بیان داشت: رقابتهای بسکتبال دسته یکم باشگاههای کشور در چهار منطقه شمال و چهار منطقه جنوب کشور برگزار و از هر منطقه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات می شود و در نهایت دو تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال کشور را کسب می‌کنند.


کد مطلب: 442656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442656/یاسوج-میزبان-مسابقات-دسته-یکم-بسکتبال-باشگاههای-کشور-می-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1